• ADBlock (Reklam Engelleyici) aktif olduğunda sitedeki videoları görüntüleyemezsiniz. Videoları izleyebilmek için reklamengelleyicilerinizi devre dışı bırakmalısınız.

açılışın hiçbir önemi yok asıl olay nasıl yaklaştığın

umutlubeta

Üye
Katılım
28 Mayıs 2018
Mesajlar
60
Yaş
21
Şehir
Balıkesir
arkadaşlar merhabalar. redpill camiasında açılışlar hakkında bi yanlış anlaşılma var. reddedilmeyi açılışlara bağlayan arkadaşlar var. fakat reddedilmedinin direkt açılış yada durumsal açılış yapmakla hiçbir alakası yok. açılışı yaparken kendimizi dışarıya nasıl pazarladığımız önemli. onay aramama / beden dili / dik duruş / göz teması/ gülümseme (en önemlisi) vb. bunlara dikkat etmemiz gerekli arkadaşlar. efendi mode'dan çıkıp pich mode'a geçmemiz lazım. :) açılışı yaptığımız an güldürmemiz lazım. hatunu gülümsettiğiniz an iş bitiyor.
bugün saha yapmaya çıktım. bir sürü hatuna adres sordum. görsel bi hatuna komik bir şekilde adres sordum. rahat 1 dakika gülüştük. sonra neg attım. devamını getirseydim süper olucaktı. ardından markete gitmem gerekti bi kaç şey aldım. kasiyer hatuna kartı uzattıktan sonra sebepsiz yere gülmeye başladım. hatunda gülmeye başladı. dediğim gibi arkadaşlar açılış olaylarından ziyade bu olayda kendimizi geliştirmemiz gerektiğine inanıyorum.


adamın pualıkla alakası yok. ama güldürmeyi başardığı için güzel sonuçlar alabiliyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nisan 2018
Mesajlar
349
Yaş
25
Şehir
Zonguldak
Ulan hahahahah evde haykırdım a q karpuzlu videosu efsane olmuş düşmeler felan adam p*ç harbi adsadsadsadasdasdsad hahahahahha adasdsadsadasdasdasdasdasd

Ama adamın tek eksiği sizli konuşması ve onay arayan şekilde konuşması onun dışında komik adam :DD:D:D: adkasşdlkasdşlaskdsaşldkaşdlk

düşmelere bakın karpuz videosunu izleyin aldkşalsdkasşldk
 
Katılım
21 Nisan 2018
Mesajlar
349
Yaş
25
Şehir
Zonguldak
Abi efsane ya bakın sözüm olsun düşerek set açıcam kampüste adsaidasdisaşldsaişdlasişdlasişl adam çok p*ç ya asdasdsadasdasdasd
 

AveNo

Üye
Katılım
10 Nisan 2018
Mesajlar
21
Yaş
20
Şehir
İstanbul
Mekan ve saat çok önemli yalnız. Bunları atlamayın. Antalya'da + sakin mekanlarda(etrafta gear yok) + güzel saatler. Genelde kıyı kesimi rahat oluyor ya çok iyi.
 

Carlsberkk

Üye
Katılım
24 Haziran 2018
Mesajlar
121
Yaş
19
Şehir
Burdur
Bu deli mi ne efsane amk d:SFDSFsdf işi ciddiye alsa video için yapmasa götürmeyeceği kız yok :D
 
Üst