Alfa Erkek Saçmalığı

pawelow

Üye
Katılım
26 Kasım 2018
Mesajlar
185
Şehir
Kayseri
Baya saçmalamış alfalık sürü psikolojisini yönetmek yada kızları elde etmek değildir
Alfa olmayı çok yanlış anlamış malum arkadas
 

Godless-Alpha

Mekanın Sahibi
Yönetici
Katılım
28 Mart 2018
Mesajlar
607
Bizim aylardır söylediğimizin eksiğini söylemiş fazlasını söylememiş. 2 yazı okuyup ortalıkta ben alfayım diye dolaşmayın rezil olursunuz diye defalarca belirttik. Ki bu videonun hitap kitlesi bizim forumdaki insanlar değil. Bu videonun hitap kitlesi tcma ve mucxjzzz müritleri. Burada sen betasın ben alfayım muhabbeti dönmez.

Burada herkes kendini geliştirmek için bulunuyor, kimisi kadınlar için kimisi kendisi için bulunuyor. Yine de herkes aynı amaçla burada. Hiçbiri birilerinin müridi değil. Müritlere en çok karşı çıkan oluşum da bizleriz. Kendi Yolunuzu Çizmelisiniz - Alfaloji Blog

Her insanın yerine getirmesi gereken bazı davranışlar vardır. Sorumluluklarının farkında olup, yapması gerekenleri yapıp yapmaması gerekenleri yapmayan kişi alfadır bana göre.

Çok hatunla konuşmak kimseyi de alfa yapmaz. Burada var mesela abilerimiz 30-40 yaşlarında. Adam kendisini bilime adamış ve kadınlara ayıracak vakti olmamış hiçbir zaman. Adamın belki de ileride bulacağı buluş bütün insanlığın kaderini değiştirecek ama kadınlarla arası kötü diye beta olacak öyle mi?

Daha önce burada yazmışlardı kavramları boş verin sürece odaklanın diye. Evet arkadaşlar boş verin kim alfa kim beta kendinize değer katmak için uğraşın ve lütfen kimsenin müridi olmayın. Kimseyi körü körüne onaylamayın. Kimseyi körü körüne takip etmeyin.
 

xenosomer

Üye
Katılım
7 Nisan 2018
Mesajlar
110
Yaş
19
Şehir
Ankara
Baya saçmalamış alfalık sürü psikolojisini yönetmek yada kızları elde etmek değildir
Alfa olmayı çok yanlış anlamış malum arkadas
Ben tersine elemanın dediklerinin büyük kısmına katılıyorum. Orada "alfalık sürü psikolojisini yönetmek imiş arkadaşlar bu saçmalıktır" demiyor. "bazı yazı bloglarına çeşitli makalelere baktığımda genel olarak şunları şunları görüyorum" diye konuya girizgah yapmış
 

FromendD

Üye
Katılım
9 Temmuz 2018
Mesajlar
376
Şehir
Antalya
Dostum tcma neysede mucxjzzz haksızlık ediyorsun.Kişisel gelişim ve alfalık olaylarını biraz manipulatör dille anlatmış olabilir ama tcma ile kıyaslaman baya yanlış.Gelişimime en katkısı olan adamlardan birisidir kendisi.
Aynı bokun laciverti örnek aldığın adam şeriatçı ve Atatürk düşmanı yane bu adam alfa mı sence + olarak onun da uyguladığı manipülasyonlar var ikisini de okudum hatta mucxjzzz un hepsini okudum tcma ya göz gezdirdim ve gaza gelmiştim mucxjzzz okuduktan sonra fakat bana kazandırdığı tek şey ona bağımlı olmam yane bi entry girse de gaza gelsem diyordum mesela saha ya çıkıp kızların ostrojen oranını falan analiz edin diyordu, wtf ? cidden kızlarla konuşup onun hormonlarını tahmin edip alfa mı olacağız nerede kaldı umursamazlık kızların peşinden git analiz bile et ama umursama ? tcma gibi sürekli kendini övüyordu ben mükemmelim benim yolumdan giderseniz ben gibi olursunuz size s*x yapma garantisi veriyorum falan derken cemaatte abilerinin bir yerlerini yalıyor büyük ihtimal alfamız.
 

FromendD

Üye
Katılım
9 Temmuz 2018
Mesajlar
376
Şehir
Antalya
Dedikleri gerçekten doğru yane Atatürk gibi bir adam ömrünü bir ülke ye adamın ve karısına bile vakit ayıramamış bir adam alfa değil mi ? veya bir bilim adamı Newton'u örnek alalım bakir öldüğü söyleniyor ama dünya ya en çok etki eden insanlardan 2.si bir liseli örnek alalım derslerine çok çalışıyor ve bu ülkeye katkı sağlayayım bilim le uğraşayım diyor ve bir tane daha liseli var bu çocuğa beta damgası vurup kızlarla konuşmaya çalışıp konuşup sonra umursamıyorum ya diyen kişi mi alfa ? yabancılarda da çok örneklerini gördüm örneğin youtube dan adamın daha duruşu düzgün değil eğitim setimi alarak 30 maddede kız tavlayabilirsin vs. diyor kendimi düşünüyorum bir ara sanki hayatın amacı alfa olmakmış falan diye düşünüyordum işte alfa olmadan mutlu olunmaz vs. diye ya yapılan tek şey kız tavlayıp yatağa atmak yane bu insanlar da erkekleri de domine etme gibi bir özellik te görmedim her şeyleri kız neyse alfa tabiri gerçekten yanlış anlaşılıyor kurtlar da alfalar başka alfayı taklit ederek alfa olamaz sadece alfa olmaya çalışan bir beta olur onun için hiçbir yazı veya youtube kanalının sizi alfa yapacağını düşünmüyorum belki fikir verir bir kaç şey öğretir fakat bunun size ne kadar katkısı olur bilmiyorum
 

okyanus

My Revolution
Fahri Üye
Katılım
23 Temmuz 2018
Mesajlar
216
Yaş
25
Şehir
Ankara
ALFA'lık konusu özellikle ergen tayfanın dar perspektifinden sonra alay konusu oldu. Özellikle bu alay konusu haline gelmeye sebep veren oluşum yine

Türkiye kanalında hem çıkışına hem tekrar gömülüşüne izin veren topluluk inci sözlüktür.

Tüm erkek dinamiklerini üzerinde toplayan şahsiyetimiz tabii ki de erkekler ve kadınlar tarafından en büyük ilgiyi çekecektir..

En kısa tanımı LİDER olmasıdır diyebiliriz. Fakat bu kimseyi umursamadığı anlamına da gelmiyor.

Alfa şudur budur demiyeceğim. Fakat kaliteli bir erkek kendisini belli eder. Üstün bir erkek diğer erkekler gibi basit düşünemez.

Nasıl kurtlar arasında hiyerarşi varsa insanlar arasında da vardır. Küçük alfa büyük alfa tabikii vardır.

Recep Tayyip ERDOĞAN' mı ben mi? - SEN

E siktir git..

Herkesin sınırı bir noktada tükenir. Amaç en iyisi olmaksa.. O zaman 1 saniyeniz bile boşa gitmemesi gerekiyor.

Kimine göre kızları siksem yeterdir, Kimine göre grubu yönetsem yeterdir. Kimine göre dünyayı yönetsem yeterdir.

Yani Alfalık = tamamen senin ne anladığınla alakalı.

Atatürk tabikii de alfaydı. Fakat illa bu karakter yapısına sahip olmak için büyük şeyler başarmanıza gerek yok.. Kendinizi başkalarına kanıtlamayın.

Seni takip eden 1 kişi bile varsa etrafında.. Sende üstün olan şeyler var demektir.

bkz : Anlayana sivrisinek saz, anlamayana davul zurna az

Boş işlerle uğraşmayın. Özellikle ergen tayfanın dolaştığı popüler kültür özentisi ergenlerin oluşumu olan youtube'de ne

gibi faydalı içerik çıkabilir ki? Kaliteli kanallar var ona lafım yok ama her tespih sallayanı alfa zannetme huyunuzdan

vazgeçin.
 

Kasrqaa

Fahri Üye
Katılım
5 Nisan 2018
Mesajlar
485
Yaş
21
Şehir
Eskişehir
Oyun, kırmızı hap, pick up artist, alfa teorileri vb birçok kişisel gelişim olaylarına başlayan yeni birisi cidden olayları yanlış anlayabiliyor. Kırmızı hap öğretisine yeni başlayan birisi anında kadın düşmanı oluyor. Mgtow öğretisini kabul eden bir erkek kendisini geliştirmek yerine insanlardan uzakta asosyal bir hayat yaşıyor. Videoda dediği gibi alfalığı öğrenmeye kalkan birisi saçma sapan insanları rol model alıyor. Aslında bunlar salak insanlar değil sadece tembelliklerinin kurbanları. Çünkü kendisini geliştirip alfa olmak zor iken birisini rol model alıp taklit etmek daha kolay. Kadınlar hipergamiye önem veriyor, ben hipergamiyi öğrenip kadınların radarına girmeliyim demek yerine evinde güzel kadınların bulunduğu erotik videoları izlemek bu adamlara daha kolay geliyor. Bu insanlar hep kolaya kaçtıkları için böyleler.
En kötü daygamede akıl hocasının verdiği tekniğin mantığını öğrenmek yerini akıl hocalarını taklit etmek böyle adamlara daha kolayına geliyor. Mysterynin rutinlerinin mantığını kavramak yerine bütün rutinlerini ezberleyip kadınlara uygulamak daha kolaylarına geliyor.

Tamam bende saçma span insanları rol model aldım. Akıl hocamın gösterdiği gibi setler açtım. Ama insan bu işlerde çıraklık aşamasını bitirdiyse kalkıp tony stark, Neil straus gibi adamları rol model almak yerine kendine ait karakter çizmelidir.

Çırak adamlara lafım yok. Çünkü adamların olaylardan haberi yok ama kendisini geliştirmiş adamların hala filmlerdeki karakterleri rol model almaları içimi cız ediyor.

Tony stark, batman, şubu şöyle böyle hepsi alfa karakter ama kalkıp eşek kadar adam kendisine bunları rol model alması ciddi bir tembellikte olduğunu gösterir.
 
Son düzenleme:
Mobile app for XenForo 2 by Appify
Üst