• ADBlock (Reklam Engelleyici) aktif olduğunda sitedeki videoları görüntüleyemezsiniz. Videoları izleyebilmek için reklamengelleyicilerinizi devre dışı bırakmalısınız.

Beyler hemen sahte dostlarınızdan kurtulun !

Katılım
16 Temmuz 2018
Mesajlar
239
Yaş
20
Şehir
Ankara
Beyler biliyorsunuz okullar açıldı falan maraton başlıyor yavaş yavaş.
Tabi ben artık daha iyiyim daha iyiye gidiyorum.
Tabi okullar açılınca eski ARKADAŞ'larınızı ve SAHTE ARKADAŞ'larınızı görürsünüz.
Tabi herkesin sahte arkadaşı olmaz benim salaklığımın eseriyle sahte arkadaşlarım vardı.
Evet lol oynuyorlar,elini sikiyorlar,hz yasuo izliyorlar.
Çok genelleme yapmıyacam sonra sinirleniyorsunuz ama bilirsiniz işte böyle loser tipler.
Bu insanları bırakmamız lazım.
Bu tür insanlarla hiç selam bile vermeyin.
Elinizi bi verdiniz mi sizi hep en dipe çekmek için ellerinden geleni yapcaklardır.
Çocuk diyor ki kızla böyle konuşulmaz salak ona çiçek alsana falan diyor.
Neyse beyler bunlara bulaşmayın ben bugünden itibaren artık selam bile vermeyeceğim söz veriyorum.
Yarardan çok zararı var bunların.
Bide GERÇEK DOST'lara gelelim.
Herkes götün kalktı derken benim gerçek dostum baya havalı olmuşsun falan diyor.
Tabi ben hayatımda hiç gerçek dostumun olmadığı için bütün okulda hemcinsim olarak bu adamla takılıyorum.
Yani özet olarak size motivasyon veren,sizi boş boş eleştirmeyen,sizin için kendini tehlikeye atabilecek insanları seçin.
Yoksa benim gibi gelişmeniz gecikir.
Siktir edin o loserleri !
 

Benshadow

Üye
Katılım
15 Eylül 2018
Mesajlar
60
Şehir
İstanbul
Aynen öyle loser arkadaşlarınızın sizin motivasyonunuzu kırmasına izin vermeyin
 
Katılım
8 Temmuz 2018
Mesajlar
122
Şehir
Kahramanmaraş
Tek arkadaşlarım
Kitaplar,bloglar,forumlar ve internet
Kaliteli insan bulmak çok zorlaştı
 
Üst