Boşalmama

Emrex

Üye
Katılım
7 Nisan 2018
Mesajlar
49
Şehir
Adana
Beyler utanarak söylüyorum ki masturbasyon yaparken boşalamıyorum o yüzden hayatım boyunca 1 kere masturbasyon yaparken boşaldım(bi çoğunuz inanmıcak belki ama) yani o kadar denememe rağmen sadece rüyalanırken oluyor bu olay doktora gitmem gereklimi sizce?
 

Gerald

Üye
Katılım
5 Nisan 2018
Mesajlar
167
Şehir
Gaziantep
Dostum utanilacak bir sey yok,doktora gitmen daha iyi olur senin icin.
 
Katılım
4 Nisan 2018
Mesajlar
152
Yaş
18
Şehir
İçel
İlginç. Bence doktora gitmelisiniz, internetten duyduklarınızla falan hareket etmeyin.
 

Shine

Üye
Katılım
17 Nisan 2018
Mesajlar
217
Yaş
18
Şehir
Konya
dostum bende de vardı özellikle ergenliğe ilk girdiğim zaman niye gelmiyor filan diyordum mutlak zevke ulaşmamışsın ulaşacakken bırakıyorsun yani aktığını görene kadar hızını kesmeden asıl
 
Üst