• ADBlock (Reklam Engelleyici) aktif olduğunda sitedeki videoları görüntüleyemezsiniz. Videoları izleyebilmek için reklamengelleyicilerinizi devre dışı bırakmalısınız.

Denizin Ortasında İlk Saha Deneyimi

Katılım
1 Ağustos 2019
Mesajlar
100
Şehir
İstanbul
Arkadaşlar yaklaşık bir haftadır İzmirde tatildeyim. İlk defa geldim ve sosyal medyada bu şehir hakkında dolaşan söylentilerden fazlasıyla gaza gelmiş bi şekilde geldim buraya. Forumda takıldığımdan beri set açmaya kendimi hazırlamaya çalışıyordum fakat gereken cesareti kendimde asla bulamıyordum. Full motive şekilde buraya tatile geldim ve birkaç gün önce denize gittiğimde tamamen fos olduğumu anladım. Bu konuyu yaşım yakın olan kuzenim ve yaşça büyük olmasına rağmen gençliğinde hızlı olan bir akrabama anlattım. Bana zaten tamamen farkında olduğum kaybedicek bişeyimin olmadığı düşüncesini empoze etmeye çalıştılar fakat dediğim gibi bunun zaten farkındaydım. Dişileri en ince detayına kadar tanıyordum fakat bakıştığım bi kızla konuşma başlatmam gerektiğinde arkamdan birisi beni geri çekiyordu bunu hissediyordum. Sanki okuduğum kitapların hepsi toz olup uçuyordu. Bu sabah tekrardan denize gittik, umudum kalmamıştı ve arayışımı bırakmıştım.

Tam o sırada iki kız yanımdan geçti, su kenarında birbirleriyle şakasına kavga ediyolardı ve göz göze geldik. Yapmacık ama bir o kadar da içten bir gülücük attım. Kızlar ileri doğru yüzmeye devam ettiler. Ben de avına sinsice yaklaşan bir timsah misali çevrelerinde döndüm. Kızlar çok güzel değildi fakat set açmak için daha iyi bir fırsatım olmadığının farkındaydım. Biri siyah diğeri yeşil mayo giymişti, siyahlı olan çok zayıftı, yeşilli olan ise neredeyse tam istediğim vücuda sahipti. Gözüme yeşilliyi kestirdim fakat uzaktan göz göze gelip gülmekten başka bişey yapmaya popişkom yemiyordu. Tam o sırada uzaktan bizimkiler geldi. Büyük olan akrabam olayın farkına varmış olacak ki beni uyardı. Zaten farkında olduğumu falan söyledim. Bana git konuş dedi. Özgüven meselesinden onlara tekrardan bahsettim. 3 kişi denizin ortasında durup bu konu hakkında yarım saat konuştuk. O sırada kızların annesinin geldiğini farkettik ve onlardan ümidi kestim. Biraz daha konuştuk ve anneleri gidince bizimkiler beni yalnız bıraktılar ki zorunda kalıp kızlara yürüyeyim. Yaklaştım onlara, onlar da bana. En sonunda farketmeden çook çok yaklaşmışız ve kızlar arkamda güreşirken bana çarptılar. (O sıra uzaktan izleyen kuzenim bilerek çarptıklarını söyledi)
Yeşilli Kız: K
Ben: B

K: Pardon.
B: (Gülerek) Sorun değil.
Güreşmeye devam ettiler yakınımda ve beni kesiyolardı. Ben de yanlarına gittim.
B: Neden güreşiyosunuz (Denizin ortasında daha iyi bi açılış aklıma gelmedi)
K: Birbirimizi düşürmeye çalışıyoruz.
B: Nerden tanışıyosunuz?
K: Kuzeniz biz.
B: Aa ben de kuzenimle geldim.
K: Ama biz tek gelmedik ailemizle geldik.
B: Biz de biz de.
B: Nerden geldiniz?
K: (İzmirin bi ilçesini söyledi hatırlayamıyorum)
B: Ne güzel.
Bundan sonra bizimkilerin yanına doğru yüzdüm zaten uzaktan beni izliyolardı.
Ufak bi analizden sonra gidip herkese açık duşlarda yıkanmaya başladım. İki kız beni takip etmiş ve arkamda sıra bekliyolardı.
Bişey diyemedim sadece güldük birbirimize.
Sonra gidip ütümü giydim. Kızlar ailesiyle birlikte balkonumsu biyerde şezlongda oturuyordu. Oturduğum yerden uzun uzun bakıştık, sonra eve döndük.

İlk setim böyle olsun istmezdim ama soğuktan hareket edemeyecek kadar donmuş bi şekilde denizin ortasında biriyle konuşulmuyor. Ama gereken özgüveni bi nebze yakaladım. Bu bana yetti.
 
Son düzenleme:

good sire

Üye
Katılım
8 Temmuz 2019
Mesajlar
120
Şehir
Yalova
gayet guzel gitmis :)) , bahsettigin gibi set amacli biseyler yaptiginda ya etrafta kiz olmuyor ya da sen de o cesaret toz olup ucuyor , isleri oluruna birakmak en iyisi , olaylar kendiliginden gelisince ne sen kasiyorsun ne karsidaki
 
Katılım
19 Mart 2019
Mesajlar
93
Yaş
15
Şehir
Ankara
Arkadaşlar yaklaşık bir haftadır İzmirde tatildeyim. İlk defa geldim ve sosyal medyada bu şehir hakkında dolaşan söylentilerden fazlasıyla gaza gelmiş bi şekilde geldim buraya. Forumda takıldığımdan beri set açmaya kendimi hazırlamaya çalışıyordum fakat gereken cesareti kendimde asla bulamıyordum. Full motive şekilde buraya tatile geldim ve birkaç gün önce denize gittiğimde tamamen fos olduğumu anladım. Bu konuyu yaşım yakın olan kuzenim ve yaşça büyük olmasına rağmen gençliğinde hızlı olan bir akrabama anlattım. Bana zaten tamamen farkında olduğum kaybedicek bişeyimin olmadığı düşüncesini empoze etmeye çalıştılar fakat dediğim gibi bunun zaten farkındaydım. Dişileri en ince detayına kadar tanıyordum fakat bakıştığım bi kızla konuşma başlatmam gerektiğinde arkamdan birisi beni geri çekiyordi bunu hissediyordum. Sanki okuduğum kitapların hepsi toz olup uçuyordu. Bu sabah tekrardan denize gittik, umudum kalmamıştı ve arayışımı bırakmıştım.

Tam o sırada iki kız yanımdan geçti, su kenarında birbirleriyle şakasına kavga ediyolardı ve göz göze geldik. Yapmacık ama bir o kadar da içten bir gülücük attım. Kızlar ileri doğru yüzmeye devam ettiler. Ben de avına sinsice yaklaşan bir timsah misali çevrelerinde döndüm. Kızlar çok güzel değildi fakat set açmak için daha iyi bir fırsatım olmadığının farkındaydım. Biri siyah diğeri yeşil mayo giymişti, siyahlı olan çok zayıftı, yeşilli olan ise neredeyse tam istediğim vücuda sahipti. Gözüme yeşilliyi kestirdim fakat uzaktan göz göze gelip gülmekten başka bişeu yaomaya popişkom yemiyordu. Tam o sırada uzaktan bizimkiler geldi. Büyük olan akrabam olayın farkına varmış olacakki beni uyardı. Zaten farkında olduğumu falan söyledim. Bana git konuş dedi. Özgüven meselesinden onlara tekrardan bahsettim. 3 kişi denizin ortasında durup bu konu hakkında yarım saat konuştuk. O sırada kızların annesinin geldiğini farkettik ve onlardan ümidi kestim. Biraz daha konuştuk ve anneleri gidince bizimkiler beni yalnız bıraktılar ki zorunda kalıp kızlara yürüyeyim. Yaklaştım onlara, onlar da bana. En sonunsa farketmeden çook çok yaklaşmışız ve kızlar arkamda güreşirken bana çarptılar. (O sıra uzaktan izlyen kuzenim bilerek çarptıklarını söyledi)
Yeşilli Kız: K
Ben: B

K: Pardon.
B: (Gülerek) Sorun değil.
Güreşmeye devam ettiler yakınımda ve beni kesiyolardı. Ben de yanlarına gittim.
B: Neden güreşiyosunuz (Denizin ortasında daha iyi bi açılış aklıma gelmedi)
K: Birbirimizi düşürmeye çalışıyoruz.
B: Nerden tanışıyosunuz?
K: Kuzeniz biz.
B: Aa ben de kuzenimle geldim.
K: Ama biz tek gelmedik ailemizle geldik.
B: Biz de biz de.
B: Nerden geldiniz?
K: (İzmirin bi ilçesini söyledi hatırlayamıyorum)
B: Ne güzel.
Bundan sonra bizimkilerin yanına doğru yüzdüm zaten uzaktan beni izliyolardı.
Ufak bi analizden sonra gidip herkese açık duşlarda yıkanmaya başladım. İki kız beni takip etmiş ve arkamda sıra bekliyolardı.
Bişeu diyemedim sadece güldük birbirimize.
Sonra gidip ütümü giydim. Kızlar ailesiyle birlikte balkonumsi biyerde şezlongda oturuyordu. Oturduğum yerden uzun uzun bakıştık, sonra eve döndük.

İlk setim böyle olsun istmeezdim ama soğuktan hareket edemeyecek kadar donmuş bi şekilde denizin ortasında biriyle konuşulmuyor. Ama gereken özgüveni bi nebze yakaladım. Bu bana yetti.
kızlar arkanda beklerken keşke" beraber mi duş almak istiyorsunuz " deyip gülseydin daha güzel olurdu ama güzel
 

EminBey

Üye
Katılım
28 Mart 2019
Mesajlar
218
Şehir
Bursa
Kızlarla sohbet etmek set açmak değildir beyler yabani misiniz siz lan :) Set açtım diyebileceğiniz konuşma kendi pazarlamanı yaptığın,iletişim bağı kurduğun (sonrasında görüşme imkanı yaratacağın),aranızdaki kadin-erkek bağını olusturabildigin konusmalardir.Aha beyler bahdı Bahdı bakın set actim demekle olmuyor ama olsun bir daha ki sefere olur :)
 
Katılım
24 Mayıs 2019
Mesajlar
70
Şehir
Ankara
İlk seferler genelde boyle olur zaten kafana takma kanks.Buyuk ihtimal eve gidince nerede yanlis nerede dogru yaptim,ne yapabilirim fakan diye kitaplarini şöyle bi karistirmissindir.Sana sunu soyleyeyim.Bu dedigimi yaptiktan sonra bana tesekkur edeceksin.şu saatten sonra okuduklarini unut ve 20 kıza acilmadan o kitaplari eline alma sakın.
 
Üst