En son hangi filmi izledin?

Zyss

Üye
Katılım
24 Şubat 2019
Mesajlar
28
Yaş
18
Şehir
Ordu
Selam beyler. Nasılsınız. Umarım iyisinizdir. Neyse az önce elimi yıkıyordum ve aklıma bir açılış geldi. Daha önce kullanan var mı bilmiyorum.

Beyler açılışın olayı basit. Kurbanımızın yanına gidip "En son hangi diziyi(film veya kitap burası değişebilir) izledin?" diye soruyoruzve konusunu anlattırıyoruz. Eğer önerdiği diziyi izlediyseniz dizi hakkında sevip sevmediğiniz yönleri paylaşın. Muhabbet uzarsa birkaç dizi daha öneri vermesini isteyin ve en son " zevkini sevdim numaranı versene." verirse verir vermezse sağlık olsun.
 

Negan

Üye
Katılım
14 Mart 2019
Mesajlar
95
Yaş
18
Şehir
Konya
Bu Ban saçma geliyor önce bir Selam verilebilir tabi bu açılış burada genelde
Enerjin hoşuma gitti,
Arkaşımla kim daha çok yalan söyler,. felan var
Bu arada kıza numaranı versene değilde konuşmak istersen numaranı alabilirim demek daha güzel olabilir.
 

Nacrem

Üye
Katılım
6 Ekim 2018
Mesajlar
69
Şehir
Gaziantep
Bunun yerine Selam pek, zamanım yok (işin var gibi görünürsün) 3 4 dakikanı alacağım (zaman kısıtlaması) Annemin doğum günü var ve ne alacağıma bir türlü karar veremedim sence ne almalıyım (Önceden bir kaç fotoğraf ayarla kolye, tablo vs ne istersen) Bu arada ben Nacrem memnun oldum falan. Bundan sonra fotoğraf haricinde sence ne alınabilir zevki iyi birine benziyorsun mesela parfümün ne falan konuş (Çok uzatma süre kısıtlaması verdin) Sonra instagram veya telefon al ve uzaklaş
Temiz 😝
 

Bersis

Üye
Katılım
14 Ekim 2018
Mesajlar
78
Şehir
Gaziantep
Neden bilmiyorum ama bu tarz muhabbetler bana çok yapmacık geliyor ve bayıyor. Eminim kızlara da yapmacık geliyor.

Hele ki dolaylı olarak bir konu üzerinden açılış yapıp oradan tanışmaya bağlamak ve numarasını almaya çalışmak EMİN OLUN kızlara da size de çok kasıntı ve yapmacık gelecek. Yani kız, asıl amacınızın film veya annenize hediye almanız değil de basit bahanelerin arkasına sığınıp onunla tanışıp numarasını almak olduğunu anlıyor :) Durum böyle olunca kızın bilinçaltı diyor ki "benimle tanışmak için yaptığı şeylere bak hahah". Ve egosu tavan yapıyor.

Benim tavsiyem direk açılışlardır. Hani "söylemesem içimde kalacak şu an çok tatlı görünüyorsun" gibi çok sırıtmadan rahat ve daşşaklı bir açılışla niyetinizi belli edersiniz ki bu çok büyük özgüven ve daşşak belirtisidir :). Gerçekçi ve dolaylanmamış bir açılış. Mükemmel bence. Kızın bilinçaltı " bu ne özgüven yaa Türkiye'de yolun ortasında bir kıza niyetini açıkça söylemek.. vay amk..." olur.

Dolaylı açılış yapacaksanız da çok doğal olması lazım. Hani o kadar doğal olması lazım ki daha doğal olmaması lazım :) Dolayılı açılışları da genellikle bar,konser,festival gibi insanların yüksek dopamin salgılayıp mutlu oldukları yerlerde öneririm. Başarı şansı yüksektir.
 
Mobile app for XenForo 2 by Appify
Üst