Eski Sevgilim

Katılım
1 Mayıs 2018
Mesajlar
7
Beğeniler
1
Yaş
18
Şehir
İzmir
#1
Arkadaşlar geçen hafta eski sevgilimle barışmıştık eskiden tam bir betaydım çok ilgi gösteriyordum bu ilişkide de ilgisizliği aşırı abarttım bunun bende farkındayım ilk başta ilgisizliğim hoşuna gidiyordu kedi gibi uğraşıyordu ama ben ilgisizliğimi abarttıktan sonra sıkıldı ve bugün kavga ettik sonra konuşarak ayrıldık ayrılılırken de ilgisizdim çok umursamadan konuştum ayrılırsan ayrıl der gibi.Her sabah durağından alıp beraber gidiyorduk sizce durağına gidip konuşmalı mıyım?

Edit : Mesaj attım konuşmak istemediğini konuşursa daha çok üzüleceğini kalbini dinlemek istemediğini söyledi
 
Son düzenleme:

Godless-Alpha

Mekanın Sahibi
Yönetici
Katılım
28 Mart 2018
Mesajlar
598
Beğeniler
1,469
#2
Erkeklerin yaptığı genel hatalardan birini yapmışsın. Bir ortamız yok. Ya ilgiyi çok abartıyor ya da hiç göstermiyoruz. Bu mesele ile ilgili bir yazı yazmıştım linki bırakıyorum aşağıya. Öfke kontrolü her zaman önemli. Genelde erkekler ayrıldıktan sonra pişmanlık yaşar. Bu yüzden sakinliği her zaman korumamız gerekiyor. Hem tekrar barıştığımızda tükürdüğümüzü yalamamak için hem de barıştıktan sonra tekrar sıkıntı yaşamamak için. Eski sevgiliyle tekrar barışmama taraftarıyım. Barışmamadan kastım tekrar ilişki olmaması taraftarıyım. Soruna tam cevap istiyorsan. Özellikle gidip konuşmana gerek yok. Denk gelirseniz günaydın-iyi akşamlar, merhaba-naber muhabbetleri dönebilir. Sonradan bakarsın ağır bir tepki yok sonra amacına yönelik hareket edersin. Barışmaksa barışırsın. Nabza göre şerbet verirsin yani.

Kedi Teorisi - Mystery
 
Katılım
22 Nisan 2018
Mesajlar
18
Beğeniler
14
Yaş
19
Şehir
İzmir
#3
Dostum çok saçma şeyler yapmışsın.

1- Neden kızla barıştın? Red pill camiası asla ikinci defa aynı ilişkiye başlamayı önermiyor.

2-Neden kıza ayrıldıktan sonra mesaj attın? Ne gereği vardı?
 
Katılım
12 Nisan 2018
Mesajlar
12
Beğeniler
46
Şehir
Ankara
#4
Redpill’i tam olarak algılaman lazım kızlara ilgisiz ol diye bir şey yok redpill’de. Shit testleri görüp ona göre davranman lazım. Normal bi durumda ki ilgisizliğin sana artı puan olarak dönmez çok yapılan hatalardan biri bu. Sen önceden betaydım demişsin şu an geçmişte ki sana baktığında ne gibi farklar görüyorsun? Maddi anlamda kendini ne kadar geliştirdin? Fiziksel anlamda ne kadar geliştirdin? Kültürel anlamda ne kadar geliştirdin? Bunlar 1 günde okuyarak olacak şeyler değiller. Hele hele ayrıldıktan sonra mesaj atmak en beteri. Sen kendini bu alanlarda ne kadar çok geliştirirsen kız o kadar pişman olup sana geri dönmek ister. Senin kızı çok istemen sevmen önemsiz faktörler. Ondan daha güzel kızlarla takıl ve o bunu görsün o zaman pişman olur işte:)
Hadi iyi geceler
 
Katılım
1 Mayıs 2018
Mesajlar
7
Beğeniler
1
Yaş
18
Şehir
İzmir
#5
Bir sevgili daha kaybettim ama güzel bir deneyim oldu cevaplarınız için teşekkür ederim hata yapa ve hatalarımdan ders çıkara çıkara gelişicem :)

" Ondan daha güzel kızlarla takıl ve o bunu görsün o zaman pişman olur işte " Bunu da denicem teşekkür ederim :)
 
Üst