• ADBlock (Reklam Engelleyici) aktif olduğunda sitedeki videoları görüntüleyemezsiniz. Videoları izleyebilmek için reklamengelleyicilerinizi devre dışı bırakmalısınız.

Fikirlerinizi alayım

Adrian

Üye
Katılım
29 Temmuz 2018
Mesajlar
7
Yaş
18
Şehir
Şanlıurfa
Benim bir kız arkadaşım var. Kızı çok seviyorum o da beni cok sevdiğini söylüyor mesela genel de kafa gelince kızlar romantik düşünceli erkeklerden hoşlanır yaa mesela ben bunun için romantizm açısından ne yapsam o kadar da etkilenmiyor eğer bir gün ayrılmak istiyorum dersem ne yaparsin diye sordu bana mesela bende dedim seni vazgeçirmek için elimden gelen herşeyi yaparım olmazsa yapacak bir şey yok bana dedi ama eğer sen ayrılalım dersen sen kal demem seni kaybetmek istemiyorum sana kal demem ama gitme diyor daha önce bir sevgilim oldu onun için herşeyi yaptım ama o beni aldattı diyor. Mesela ben ondan fotoğraf atmasını istiyorum şu anda farklı şehirlerdeyz sık sık fotoğraf atmaz ama sık sık msj attip konuşuyor yani fotoğraf deyince de ne gerek var diyor bir gün olsun bana fotoğraf at demedin ben onu görmek istiyorum ondan fotoğraf atmasını istiyorum ama o birgün bile bana at demedi mesela kızıyorum tamam atma diyorum aslında o an çok istediğimi biliyor olmasına rağmen tamam tanıyorum istemiyorum dedn diyor ne yapmalıyım sence bu konuda kızı gerçekten çok seviyorum ve kaybetmek istemiyorum
 

Carpe Diem

Üye
Katılım
25 Nisan 2018
Mesajlar
210
Şehir
Bursa
Oneitis söz konusu.Yeni kızlarla tanış,eğlen.O kızı bırak.Zaten seni parmağında oynatıyor..
 

ruhgribi

Üye
Katılım
28 Temmuz 2018
Mesajlar
4
Yaş
22
Şehir
Ankara
@Adrian Kimseyi dinleme dostum eğer seviyorsan ki o hissi iyi bilirim hiçbir şeye benzemez o his hiçbir kadında yada kızda o duyguyu bulamazsın bazı duyguları sadece 1 defa yaşama şansın olur oda belkide 1 kişidedir o kişiyi kaybetme dostum hislerini dinle ona göre hareket et kalbini dinle sadece bazen karşılıksız sevmek ve birazda acı çekmek gerekebilir seviyorsan ve için kıpır kıpırsa acı çekmez vız gelir ha olmuyorsa da zorlama zorla güzellik olmaz çünkü...
 

brendon

Üye
Katılım
26 Nisan 2018
Mesajlar
153
Yaş
24
Şehir
Ankara
Farklı kızlara yönel yoksa işin yaş oneitis kardeşim.
 
Üst