• ADBlock (Reklam Engelleyici) aktif olduğunda sitedeki videoları görüntüleyemezsiniz. Videoları izleyebilmek için reklamengelleyicilerinizi devre dışı bırakmalısınız.

Fırsata çevirilebilir mi ?

Philliscan

Fahri Üye
Katılım
19 Haziran 2018
Mesajlar
191
Yaş
19
Şehir
İstanbul
Beyler selam.
Ben profesyonel olmasada kendi çapımda fotoğrafçılık ve videographerlik yapıyorum.
Bi kız yazdı konuştuk öyle biraz fotoğrafçılık hakkında.
Sonra dedi beraber yapalım falan bu.
İyi eyvallah dedim ama aramızdaki konuşma inanılmaz resmiydi.
Yarın buluşacağız, fotoğraf falan çekicez. bu Kızı tavlama imkanım var mıdır yoksa iş işten geçmiş midir ?
Ben öyle resmi konuşmuştum çünkü öyle bir niyetim yoktu. Ne yapayım ne edeyim sizce ?
 
Katılım
16 Mayıs 2018
Mesajlar
270
Şehir
Antalya
Kardeşim bu hayattaki tüm kızları tavlamak gibi bir niyetin olmasın.
Sen o kızla fotoğrafçılık işine gir, ileride belki planlarına dahil edebilirsin.
Ama önce onun foto. hakkında tecrübelerini öğren. Hayata olan bakış açısına gizlice bak.
Çok da resmi olma ama, samimiyeti ilk buluşmada kur :)

Önce Köfteyi sonra ekmeği ye :)
 

Philliscan

Fahri Üye
Katılım
19 Haziran 2018
Mesajlar
191
Yaş
19
Şehir
İstanbul
Kardeşim bu hayattaki tüm kızları tavlamak gibi bir niyetin olmasın.
Sen o kızla fotoğrafçılık işine gir, ileride belki planlarına dahil edebilirsin.
Ama önce onun foto. hakkında tecrübelerini öğren. Hayata olan bakış açısına gizlice bak.
Çok da resmi olma ama, samimiyeti ilk buluşmada kur :)

Önce Köfteyi sonra ekmeği ye :)
Evet evet ustam zaten öyle bir niyetim yoktu. Hatta bu yüzden resmi bir konuşma sergiledim hatuna karşı. Fotoğrafçılık derken ben çekenim. O model olacak, hatun biraz marilyn monroe ye benziyor.
Ama dediğin gibi ufaktan samimiyet kuracağım..
 

Godless-Alpha

Mekanın Sahibi
Yönetici
Katılım
28 Mart 2018
Mesajlar
582
Fotoğrafçılık candır. Arkadaşımla beraber kursuna gittik. Arkadaşım okulunu okuduğu için daha iyi çekiyordu benden. Hep ekmeğini o yedi hala da yiyor :))

Poz verirken dalga geçebilirsin bizim bakkal Mahmut abi gibi poz veriyorsun, Orgeneral Hulusi Akar mı geliyor niye hazır ol pozisyonuna geçmiş gibi poz veriyorsun, keşke sende çekmeyi bilsen vs.

Kendi fotoğrafını çektir ona sonrasında negle.

Neg hayat kurtarır.

Fazla detaylara girme, şu diyaframda çekeceğim, iso şu olacak, enstantene vs bu tarz kavramları kullanma hem sıkıcı hem de anlamaz.

Ayrıca etkilemeye çalışmayarak en doğrusunu yapmışsın. Lakin resmi olma. Eğlenmeye bak. Etkilemek istemiyorsan bile eğlenmene bak.
 
Katılım
21 Nisan 2018
Mesajlar
357
Yaş
25
Şehir
Zonguldak
Sizli bizli konuşma, fotoğraf konusundaki tutkunu göster, eğlenceli şekilde takıl, kıza yürüme,, bırak o sana gelsin :)
 

Philliscan

Fahri Üye
Katılım
19 Haziran 2018
Mesajlar
191
Yaş
19
Şehir
İstanbul
Fotoğrafçılık candır. Arkadaşımla beraber kursuna gittik. Arkadaşım okulunu okuduğu için daha iyi çekiyordu benden. Hep ekmeğini o yedi hala da yiyor :))

Poz verirken dalga geçebilirsin bizim bakkal Mahmut abi gibi poz veriyorsun, Orgeneral Hulusi Akar mı geliyor niye hazır ol pozisyonuna geçmiş gibi poz veriyorsun, keşke sende çekmeyi bilsen vs.

Kendi fotoğrafını çektir ona sonrasında negle.

Neg hayat kurtarır.

Fazla detaylara girme, şu diyaframda çekeceğim, iso şu olacak, enstantene vs bu tarz kavramları kullanma hem sıkıcı hem de anlamaz.

Ayrıca etkilemeye çalışmayarak en doğrusunu yapmışsın. Lakin resmi olma. Eğlenmeye bak. Etkilemek istemiyorsan bile eğlenmene bak.
Ustam merhaba, kızla buluştuk aşırı güzel bir buluşma oldu çok yerinde negler attım, güzel espriler vs baya güldük samimi olduk diyeyim. Yani kusursuz bir buluşma diyeceğim ki sonda sıçtığım bir hareket yaptım sanırsam. Sarılırken yanlışlıkla alışkanlıktan omzuna iki kere vurdum ahahah. Aklıma geldikçe sinirim bozuluyor.
Birde ilk buluşma diye hesabı ben ödedim, bu centilmenlik midir yoksa bir beta hareketi mi ?topuklu ayakkabı giymişti bazı yerlerden çıkarken falan fiziksel temas ile yardımcı oldum, beden dilimi kullanmaya çalıştım sürekli.
Her şey güzel şimdi iş whatsapp da vs nasıl samimi bir konuşma yaratabilirim ?
Farkındayım çok soru soruyorum ama malum aranızda yeniyim, mazur görün ☺

(Bu arada kız ciddi bir şekilde güzel, oyunculuk vs yapmış. Marilyn monroe’nin Türk versiyonu kız resmen)
 
Üst