• Bugün reklama 1 defa tıklayarak siteye ücretsiz bir şekilde destek olabileceğinizi biliyor muydunuz?

Göz Temasını Sürdürme ve Garip Bakışmalar

Katılım
13 Mayıs 2018
Mesajlar
35
Beğeniler
23
Yaş
18
Şehir
Eskişehir
#1
Selam kankilerim.
Biliyorsunuz "alfa erkek" kimliğine yakıştırılan özelliklerden biri de insanların gözlerinin içine korkmadan bakabilmek ve göz temasını sürdürmek. Bu yüzden "göz temasını ilk bozan kişi sen olmamalısın" diye tavsiye verirler. Evet, insanın kendine güvenini test etmesi için güzel bir yöntem olabilir bu, ancak bazı durumlarda sosyal garipliklere yol açabiliyor. Mesela yolda yürüyoruz diyelim ve karşıdan bir adam geliyor. Tesadüfe bak ki o da aynı tavsiyeyi almış bir yerlerden. Biz bilmiyoruz tabi. Gideceğimiz yere doğru mükemmel alfa yürüyüşümüzle ilerlerken bir bakıyoruz bize dik dik bakan bir çift göz. Alfalığı çizdirmemek için biz de gözleri kaçırmıyoruz tabi, öyle romantik aşıklar gibi bakışa bakışa birbirimize yaklaşıyoruz. Lan karşımdaki dişi olsa bir itirazım yok, güzele bakmak sevaptır diye atasözümüz bile var. Ama o da benim gibi bir erkek anasını satayım. Onda bu kadar ilgimi çekecek ve gözlerimi kenetlememe sebep olacak ne olabilir lan? Dışarıdan bakan biri bizi görse gay sanacak belki. Ama yok, o an orada bir yerlerden aldıkları bir tavsiyeye uymaya çalışarak kendilerince karizmayı çizdirmemeye çalışan iki tane çaresiz insan evladı var. Ben bu gibi durumlarda "sikerim lan bununla mı uğraşacağım amk" diyip göz temasını bozarak yoluma devam ediyorum. Yaptığım birilerine göre doğru mudur bilmem, ama bana doğru gelen bu açıkçası. Alfa olucam diye bu kadar da ıkınmaya gerek yok. İsterse bir beta ya da omega da göz teması kurup bunu sürdürebilir zaten, alfalık karakter meselesidir. Göz teması kurup bozmadık diye "heyt be buranın en alfası benim moruk" havalarına girmek saçma ve çocuksu.

Bu konuda sizin de düşüncenizi merak ediyorum dostlar. Size doğru gelen nedir?
 
Katılım
21 Nisan 2018
Mesajlar
144
Beğeniler
113
Yaş
19
Şehir
Ankara
#2
Bence o senle göz teması kurarak sana meydan okuyor . İlk sen kacirirsan kaybeden sen olursun . Böyle düşündüğüm için genelde ilk kaçıran ben omam
 
Katılım
13 Mayıs 2018
Mesajlar
35
Beğeniler
23
Yaş
18
Şehir
Eskişehir
#4
Bence o senle göz teması kurarak sana meydan okuyor . İlk sen kacirirsan kaybeden sen olursun . Böyle düşündüğüm için genelde ilk kaçıran ben omam
Evet, başlarda benim mentalitem de böyleydi. Belki de haklısındır.

Alphalığınıza laf gelmesin diye götünüzden olmayın gençler alphalık böyle bişi değil
Evet kanka söylemek istediğim kısaca buydu. Peki sence nasıl olmalı? Alphalık nasıl bir şey?
 
Katılım
13 Mayıs 2018
Mesajlar
35
Beğeniler
23
Yaş
18
Şehir
Eskişehir
#9
Yolda geçerken bi erkeğin gözüne neden bakıyorsun ki . Kizsa bak erkekse yoluna devam et dik yürü önüne bak
Bunu da yazayim alfaya belli ozelliklere sahip o ozelliklerden birisi olmazsa calismayan bir robot gibi bakmayin .
Evet kanka sanırım düşünce tarzımda değişiklik yapmam gereken bazı noktalar var. Her alfanın farklı olduğunu unutup ideal bir alfa profili var ve hepimiz onu taklit etmeliyiz gibi bir anlayışa girdiğimi fark ettim yazdıklarımı yeniden gözden geçirince. Ve dediğin gibi, erkeklerle gereksiz uzun göz temaslarına girmek mantıksız. Tabi ki gözleri hemen korkakça kaçırmayacağız, ama kavgaya hazırlanan sokak kedileri gibi de bakışmayacağız. O an zaten göz temasını sürdürmen gereken ideal süreyi hissediyorsun.
 
Katılım
5 Mayıs 2018
Mesajlar
331
Beğeniler
145
Şehir
Diyarbakır
#10
Evet kanka sanırım düşünce tarzımda değişiklik yapmam gereken bazı noktalar var. Her alfanın farklı olduğunu unutup ideal bir alfa profili var ve hepimiz onu taklit etmeliyiz gibi bir anlayışa girdiğimi fark ettim yazdıklarımı yeniden gözden geçirince. Ve dediğin gibi, erkeklerle gereksiz uzun göz temaslarına girmek mantıksız. Tabi ki gözleri hemen korkakça kaçırmayacağız, ama kavgaya hazırlanan sokak kedileri gibi de bakışmayacağız. O an zaten göz temasını sürdürmen gereken ideal süreyi hissediyorsun.
Orijinal olarak yaratıldın , kopya olarak yaşama. Kavgadan hiçbir zaman korkma en fazla ne olacak ki öleceksin.. Ama kimseye de haksız yere bulaşma ..
 
Üst