• Yeni gelenler ve blogdaki yazıları okumayanlar öncelikle blogdaki yazıları okusun.

Hayranlık

Sigma

Meraklı Üye
Üye
Katılım
8 Nisan 2018
Mesajlar
226
Beğeniler
70
Yaş
21
Şehir
Balıkesir
#1
Bazı hayran kızlar vardır bilirsiniz kimi koreli erkeklere hayran alfa olmayan tiplere erkeklerin utangaçlığına bitiyor. kimisi justin bieber , one direction grubundaki erkekler gibi alfa olmayan kişilere nasıl hayran oluyorlar hipergamidenmi kaynaklanıyor bunun sebebi nedir?
 
Katılım
4 Nisan 2018
Mesajlar
73
Beğeniler
54
Yaş
19
Şehir
İstanbul
#2
Onun alfa olup olmadığını ne biliyorsun? Justin i ben de çok severim. İnsanlar uzaktan sevdiği kişilere hep en iyi özellikler yüklerler. Onlara bu özellikleri yüklerken bi o kadar da bağlanırlar dostum. En iyi özellikler olan insan alfalığın kitabını yazmış gibi bir hal alıyor göz önünde. Bu yüzden de hayran kitle oluşuyor. Umarım net bi şekilde anlatabilmişimdir.
 

Sigma

Meraklı Üye
Üye
Katılım
8 Nisan 2018
Mesajlar
226
Beğeniler
70
Yaş
21
Şehir
Balıkesir
#3
Justin bence barney stinson gibi bir gamma diğerlerini alfa olarak yorumlayamam açıkçası.sanırım demek istediğinde hayalindeki erkeğin özelliklerini hayranı olduğu kişiye yüklüyorlar ve bununla ıslanıyorlar diyorsun mantıklı diğer arkadaşlarında fikirlerii merak ediyorum
 
Katılım
5 Nisan 2018
Mesajlar
205
Beğeniler
143
Şehir
Gaziantep
#4
Utangaçlığına bittikleri erkeklerin hepsi zaten bakarsan dış görünüş olarak 10 ve ünlü oldukları için de statüleri yüksek dolayısıyla para da oluyor.
Kızlar için geri kalan tek şey ise onlara bir karakter hayal etmek olduğundan geri kalan özelliklere bakarak karar veriyorlar.
 
Katılım
4 Nisan 2018
Mesajlar
137
Beğeniler
115
Şehir
İstanbul
#5
ünlü erkeklere kızların hayran olmasının sebebi ünlülerin sadece iyi yanlarını görürüz. filmlerdeki adamları sadece alfayken tanırız. halbuki gerçek hayatlarında betanın önde gideni de olabilirler. bu yüzden yorum yapmak zor.
 
Katılım
3 Nisan 2018
Mesajlar
58
Beğeniler
36
Şehir
İstanbul
#6
Alfa tek çeşit bir insan çeşidi gibi görülüyor...
Kimi çekici, kimi değerli,kimi uyarıcı,kimi güvenilir olabilir. Ama insanların aklında ki Alfa genellikle serseri şeklinde oluyor. Ve kızları illa bir alfanın s*kmesi gerekmiyor. Justini diğerlerinden ayıran en büyük özelliği farklı olması çünkü zamanın da herkes küpe takan erkeği top olarak görürken o takıyordu yani farklıydı... Özellikle Türkiye'de bu çok daha fazla çünkü o kadar Krodan sonra tam tersi bi erkek bu da onu çekici kılıyor. Az bulunan her zaman değerlidir... Lise de gitar çalan çocuklar gibi diğerlerinden farklı.
En büyük örneklerden "Jhonny Depp" mesela. Olayın temelin de Statü de var ama ben öbür ünlülere göre farkını yazdığım için hiç girmicem.
 
Katılım
5 Nisan 2018
Mesajlar
454
Beğeniler
442
Yaş
20
Şehir
Eskişehir
#7
Kadın milleti betlarada ve gammalarada hayranlık duyarlar.Duyma sebepleri basittir çünkü betanın ve gammanın sosyal çevresi varsa hayran olurlar o koreliler felan hep ünlü erkekler ünsüz korelilere hayran olcak halleri yokya. omega bir betadan üstün olduğu halde kadınlar hayranlık duymaz çünkü sosyal statusu yoktur. ama gamma ile omeganın birbirine üstünlüğü yoktur 2side çok zekidir fakat diger hem alfa gibi davranır hem beta gibi omega ise ne betaya benzer ne alfaya.
 
Üst