• ADBlock (Reklam Engelleyici) aktif olduğunda sitedeki videoları görüntüleyemezsiniz. Videoları izleyebilmek için reklamengelleyicilerinizi devre dışı bırakmalısınız.

İlişki Başlatma vs İlişkiyi Yürütme

reversal

Üye
Katılım
3 Ağustos 2018
Mesajlar
121
Yaş
22
Şehir
İzmir
Burada ilişki başlatmada problem yaşayan olduğunu sanmıyorum fakat hiç yürüten oluyor mu ? Bu konuda fikirleriniz nasıl :D Şahsen asla doz ayarlayamam ya ipin ucu kaçar ya da ip çok sıkı olur.
 

BarisD

Üye
Katılım
15 Haziran 2018
Mesajlar
282
Şehir
Kayseri
Kelebek gibi uçar, arı gibi sokarım.

Daha hiç kimse denk gelmedi bana öyle yıllarca bağlanıp ilişki sürdürebileceğim birisi veya çıktı da ben değerlendirmedim. Erkek adam çok eşlidir bence bir kadına bağlanmak çok saçma. Bir süre sonra yaşlanıcaz ve sıkılıcam çünkü ondan, doğanın kanunu bu sonuçta hepimiz yaşlanıp ölücez. Ömrümü bir kadına adayıp evlilikle ona köleliğimi resmileştirmek çok saçma bence. Bana saçma geliyor, yeni kan yeni kişiler yeni zevkler ve maceralar arayan bir kişiliğim var artık. Tabak çevirmem lazım, asla bir kişiye bağlanmamalı bir erkek bence. Çünkü erkek çok eşlidir, bence çok eşlidir yani. Benim düşüncülerim böyle bu konu hakkında.
 

reversal

Üye
Katılım
3 Ağustos 2018
Mesajlar
121
Yaş
22
Şehir
İzmir
Kelebek gibi uçar, arı gibi sokarım.

Daha hiç kimse denk gelmedi bana öyle yıllarca bağlanıp ilişki sürdürebileceğim birisi veya çıktı da ben değerlendirmedim. Erkek adam çok eşlidir bence bir kadına bağlanmak çok saçma. Bir süre sonra yaşlanıcaz ve sıkılıcam çünkü ondan, doğanın kanunu bu sonuçta hepimiz yaşlanıp ölücez. Ömrümü bir kadına adayıp evlilikle ona köleliğimi resmileştirmek çok saçma bence. Bana saçma geliyor, yeni kan yeni kişiler yeni zevkler ve maceralar arayan bir kişiliğim var artık. Tabak çevirmem lazım, asla bir kişiye bağlanmamalı bir erkek bence. Çünkü erkek çok eşlidir, bence çok eşlidir yani. Benim düşüncülerim böyle bu konu hakkında.
Genel olarak düşüncelerinde haklısın fakat insan bir süreden sonra bu rutinden de bıkıyor
 

mihsekersi

Üye
Katılım
27 Nisan 2018
Mesajlar
377
Yaş
18
Şehir
İstanbul
Kelebek gibi uçar, arı gibi sokarım.

Daha hiç kimse denk gelmedi bana öyle yıllarca bağlanıp ilişki sürdürebileceğim birisi veya çıktı da ben değerlendirmedim. Erkek adam çok eşlidir bence bir kadına bağlanmak çok saçma. Bir süre sonra yaşlanıcaz ve sıkılıcam çünkü ondan, doğanın kanunu bu sonuçta hepimiz yaşlanıp ölücez. Ömrümü bir kadına adayıp evlilikle ona köleliğimi resmileştirmek çok saçma bence. Bana saçma geliyor, yeni kan yeni kişiler yeni zevkler ve maceralar arayan bir kişiliğim var artık. Tabak çevirmem lazım, asla bir kişiye bağlanmamalı bir erkek bence. Çünkü erkek çok eşlidir, bence çok eşlidir yani. Benim düşüncülerim böyle bu konu hakkında.
bu sadece senin değil bu konulara yeni yelken açan daha tohum olan birçok gencin düşüncesi. hep böyle öğrenmeye başladık. evlilik kötüdür fln. evliliği yaşamadan hüküm veremezsiniz. bende o yollardan geçtim, biliyorum yani.

hep evliliğin kötü olduğunu söylediler, hemen inanma, süzgeçten geçir, eminim o senin düşüncenn değil
 

BarisD

Üye
Katılım
15 Haziran 2018
Mesajlar
282
Şehir
Kayseri
bu sadece senin değil bu konulara yeni yelken açan daha tohum olan birçok gencin düşüncesi. hep böyle öğrenmeye başladık. evlilik kötüdür fln. evliliği yaşamadan hüküm veremezsiniz. bende o yollardan geçtim, biliyorum yani.

hep evliliğin kötü olduğunu söylediler, hemen inanma, süzgeçten geçir, eminim o senin düşüncenn değil
Etrafımdaki kadınlarda bu düşüncemi destekler nitelikte, çoğunun benim gibi biriyle evliliği hakettiğini düşünmüyorum. Yaşadıkça görücez daha yeni başladım sayılır zaten. Belki 30 umdan sonra biri çıkar aklıma yatan belli olmaz.
 
Katılım
27 Haziran 2018
Mesajlar
137
Şehir
İstanbul
Kadın istediğini alıyor. Biri ona ve çocuğuna ölene kadar bakıyor, ölürse eğer miras bırakabilir. Kadınların istediği budur. En güçlü en maskülen kişiyi isterler.
Erkekler dölleyebildikleri kadar kadını döllemek istiyorlar. Güç sahibi olanları bunu yapabilir ama onların da çoğu tek eşli. Yine kadınlar istediklerini alıyor.
Evlenme tamamen kadının lehine bir şey. Toplum bizi buna yönlendiriyor.
 
Katılım
16 Mayıs 2018
Mesajlar
270
Şehir
Antalya
Kelebek gibi uçar, arı gibi sokarım.

Daha hiç kimse denk gelmedi bana öyle yıllarca bağlanıp ilişki sürdürebileceğim birisi veya çıktı da ben değerlendirmedim. Erkek adam çok eşlidir bence bir kadına bağlanmak çok saçma. Bir süre sonra yaşlanıcaz ve sıkılıcam çünkü ondan, doğanın kanunu bu sonuçta hepimiz yaşlanıp ölücez. Ömrümü bir kadına adayıp evlilikle ona köleliğimi resmileştirmek çok saçma bence. Bana saçma geliyor, yeni kan yeni kişiler yeni zevkler ve maceralar arayan bir kişiliğim var artık. Tabak çevirmem lazım, asla bir kişiye bağlanmamalı bir erkek bence. Çünkü erkek çok eşlidir, bence çok eşlidir yani. Benim düşüncülerim böyle bu konu hakkında.
365 tane kızla ilgilenmen lazım ne için mi?

Hergün birisini çağırıp iş yaptırman lazım :)

Evi temizleyecek, Pazar alışverişi de olabilir tabi , Yemek yapacak, ütü yapacak! Çamaşırları yıkayıp asacak.

TCMA okudun büyük ihtimalle, Alfa erkek tek eşli de olur, çok eşli de kardeşim.

Kendinizi kalıplara sokmayın kendi kalıplarınızı oluşturun.
 

BarisD

Üye
Katılım
15 Haziran 2018
Mesajlar
282
Şehir
Kayseri
365 tane kızla ilgilenmen lazım ne için mi?

Hergün birisini çağırıp iş yaptırman lazım :)

Evi temizleyecek, Pazar alışverişi de olabilir tabi , Yemek yapacak, ütü yapacak! Çamaşırları yıkayıp asacak.

TCMA okudun büyük ihtimalle, Alfa erkek tek eşli de olur, çok eşli de kardeşim.

Kendinizi kalıplara sokmayın kendi kalıplarınızı oluşturun.
Ailemdeki erkeklerin hepsi tek eşli ve mutsuzlar, hepside evlendiğine bin pişman. Aynı pişmanlığı yaşamamak için 30 uma kadar eğlenceme bakıp kadınları daha iyi tanımayı ardından da cinsel pazar değeri min zirvesinde bulabileceğim en üst seviyedeki dişiyi aramaya başlayacağım. 30 umdan önce kesinlikle evlilik gibi bir hata yapacağımı sanmıyorum. Cinsel pazar değerim tavan yapana kadar eğlenceme bakar sonra da bulabileceğim en üst seviyedeki dişiyle zaman geçirmeye başlarım, uyumlu olursak belki beraber yaşarız aynı evde falan. Evlenmek şu an için bana gençliğimi çöpe atmak olarak gözüküyor, bakış açım öyle benim. Neyse zamanla daha da oturur düşüncülerim.
 

Tyler

Üye
Katılım
11 Ağustos 2018
Mesajlar
598
Şehir
İstanbul
Kelebek gibi uçar, arı gibi sokarım.

Daha hiç kimse denk gelmedi bana öyle yıllarca bağlanıp ilişki sürdürebileceğim birisi veya çıktı da ben değerlendirmedim. Erkek adam çok eşlidir bence bir kadına bağlanmak çok saçma. Bir süre sonra yaşlanıcaz ve sıkılıcam çünkü ondan, doğanın kanunu bu sonuçta hepimiz yaşlanıp ölücez. Ömrümü bir kadına adayıp evlilikle ona köleliğimi resmileştirmek çok saçma bence. Bana saçma geliyor, yeni kan yeni kişiler yeni zevkler ve maceralar arayan bir kişiliğim var artık. Tabak çevirmem lazım, asla bir kişiye bağlanmamalı bir erkek bence. Çünkü erkek çok eşlidir, bence çok eşlidir yani. Benim düşüncülerim böyle bu konu hakkında.
Evlendiğin de yazarsın. ^^
 
Üst