• Bugün reklama 1 defa tıklayarak siteye ücretsiz bir şekilde destek olabileceğinizi biliyor muydunuz?

İşlerin Terse Gitmesi

Katılım
4 Nisan 2018
Mesajlar
183
Beğeniler
153
Şehir
İstanbul
#1
Neyi yanlış yapıyorum beyler
Şu konuda da bahseden insanlar var. Gelişime devam ettikçe hayatı daha fazla kötüye giden insanlar var. Yaklaşık bir aydır ben de bu kategoriye giriyorum. Yalnız kalma durumum olmadı fakat nedense insanların bana davranışları değişiyor. Artık daha fazla sevilmeyen birisi olduğumu hissediyorum. Etrafımda kimse kalmayana kadar devam etmesini de istemiyorum.
Ben değiştikçe etrafımdaki insanlar değişmiyor. Gereksiz, kötü davranışlarımı yoketsem de arkadaşlarım sanki o davranışlarımla beni daha fazla seviyorlardı. Bu gidişatı durdurmam gerek fakat ne yapacağımı da bilmiyorum. Yanlış yaptığımı düşündüğüm bir şey de yok. Yol gösterecek birisi var mı?
 
Katılım
4 Nisan 2018
Mesajlar
183
Beğeniler
153
Şehir
İstanbul
#2
Sanırım alfa negatif denen şeyden oldum. Pek bilgim de yok açıkcası bu konu hakkında. Alfa negatif kavramını araştırınca da bir şeyler bulamadım.
 
Katılım
25 Nisan 2018
Mesajlar
229
Beğeniler
137
Şehir
Bursa
#3
Çizgiden sapma değiştiğin süreçteysen anlam veremiyo olabiliyolar bide herkesle canım cicim olma gidip hizmet etme onlar sana etsin soğutursun yoksa ben böyle gidiyorum ve sınıftakilerle ilişkilerim bayağ iyi.
 
Katılım
4 Nisan 2018
Mesajlar
183
Beğeniler
153
Şehir
İstanbul
#4
Çizgiden sapma değiştiğin süreçteysen anlam veremiyo olabiliyolar bide herkesle canım cicim olma gidip hizmet etme onlar sana etsin soğutursun yoksa ben böyle gidiyorum ve sınıftakilerle ilişkilerim bayağ iyi.
zaten dediğin hareketleri yapmaya başlayınca dediklerim olmaya başladı. herkese yeteri kadar yüz verip, yeteri kadar konuşmaya başladım. daha sonra olanları anlattım zaten. dışarı belli etmesem de içten içe üzüyor bazenleri. ya yaptığım hareketlerin ayarını kaçırıyorum ya da dediğin gibi anlam veremiyorlar. yine de en kısa sürede şu sorundan kurtulmak istiyorum.
 
Katılım
25 Nisan 2018
Mesajlar
229
Beğeniler
137
Şehir
Bursa
#5
Yazdıklarına göre doğru yoldasın şimdi gidipte onlara muhtaçmış gibi davranma belki de kızlar shit test yapıyordur erkekler zamanla alışır bana da (gülerek) Mete sen ne karaktersiz biri olmaya başladın ya diyolardı o gün anlamıştım doğru yolda olduğumu :)
 
Son düzenleme:

Godless-Alpha

Mekanın Sahibi
Yönetici
Katılım
28 Mart 2018
Mesajlar
562
Beğeniler
1,082
#6
Olabiliyor kanka böyle durumlar. Giriyor insanın kafasına böyle düşünceler. Farklısın, farklıyız. Burada bir amaç için toplandık. Burada bulunan aşağı yukarı her insan bir şeyleri sorguluyor demektir. Diğerlerinden farkımız burada başlıyor. Bizler sorguluyoruz onlar sorgulamadan yaşıyor. Bir şeyleri yaşıyorlar ama neyin nasıl neden olduğunu bilmeden yaşıyorlar. Biz farkındayız. Bu farkındalık bizi böyle olumsuz düşüncelere sokabiliyor.

O yanlış davranışlarınla seni daha çok sevmeleri, davranışlarının yanlış olmadığı anlamına gelmez. Yani davranışların o zaman yanlıştı şimdi değil doğru yoldasın. Kendinde bir hata kusur aramayı bırak. Evet kusurluyuz hepimiz ama herkesten de iyiyiz, inan bana. 2 cümle kurmaktan aciz insanlar var. Bir de şöyle düşün. Belki zaten sevilmiyordun ama farkında değildin? Şimdi farkındasın. Herkes tarafından sevilmeye ihtiyacın var mı gerçekten? Herkes tarafından sevilsen inanır mısın samimiyetlerine? Ben inanmam şahsen.

Aslında gelişime devam ettikçe hayat daha da kötüye gitmiyor. Hayatımız zaten kötüyken biz olabildiğince iyileştirmeye çalışıyoruz. Eskiden her şey kötü olduğu için aksilikler pekte gözümüze çarpmıyordu. Şimdi bir şeyleri düzelttiğimiz için en ufak aksilikler bile göz önüne geliyor. Bu aksilikler, zorluklar hiçbir zaman bitmeyecek. Alışman yerine baş etmen gerek her seferinde. Dövüş oyunu gibi düşün. Her seferinde daha zor rakip geliyor. En sonunda bölüm sonu canavarı olarak ölüm :)
 
Katılım
4 Nisan 2018
Mesajlar
183
Beğeniler
153
Şehir
İstanbul
#7
dediklerinize güveniyorum. taviz vermeyip yaptıklarıma aynen devam edeceğim. tavsiye için sağolun.
 
Katılım
16 Nisan 2018
Mesajlar
116
Beğeniler
78
Şehir
Düzce
#8
kanka seni hiç tanımıyorum ama belki çok fazla kasıyorsundur.
 
Üst