Kaşının ortasını alan erkek top mudur?

Godless-Alpha

Mekanın Sahibi
Yönetici
Katılım
28 Mart 2018
Mesajlar
593
Beğeniler
1,432
#1
Kaşının ortasını alan erkek
Selam beyler ve kaşının ortasını alan toplar. Yıl olmuş 2018 hala kaşının ortasını alan toplar var ya. Şaka maka böyle düşünen yok değil mi aranızda? Mail geliyor "kaşımın ortası birleşik top derler diye alamıyorum. " Gerçekten bu kadar önemli mi diğer insanlar hayatınızda? Penisindeki kılları da kesme o zaman, koltuk altı kıllarını kesme uzat. İlk insan gibi dolaş ortalıkta.

Şu insanlara top gözüyle bakmayı bırakın artık. Hatta insanları takmayı bırakın artık. Ortalama 60 seneniz var bu yaşınız haricinde. Bunun son 30 senesi ızdırap şeklinde geçecek eminim. Yaşlılık berbat. Bu genç halimizde bile hayatın kargaşasıyla boğuşurken yorgun ve bitkin düşüyoruz. O yaşlarımızda her şeyin bittiği kesindir. Geri kalan ömrümüzü ne kadar iyi değerlendirirsek ne kadar çok istediğimiz şekilde bir hayat yaşarsak o kadar az pişman oluruz. Yaptıklarından ve yapamadıklarından pişman olurmuş insan. Ben yaptıklarımdan pişman değil yapmamam gerekeni öğrendim. Yapmadıklarımdan, yapamadıklarımdan dolayı hep pişmanım. Lakin pişman olarak ömrümü heba etmeyeceğim. İstediğim şeyleri yapmak için gayret sarf edeceğim. İdeallerimden bir tanesi bu forum. Güzel bir ortam oluşacağını düşünüyorum.

Kaşının ortasını alan erkekler
Bazı kızlar var kaşının ortasını alan erkek mi olur diyorlar. Genelde yobaz kesim söylüyor bunu. Dini sebeplere bağladıkları için söylüyorlar. Ben insanları yobaz, gerici, laik gibi sınıflandırmayı sevmem ama Allah evrendeki hatta evreni boş ver dünyadaki bunca kötülük, düzensizlik, haksızlık, adaletsizlik karşısında senin kaşının ortasını almanla ilgileniyorsa o sistemde bir sıkıntı var demektir. Ben eminim sizin kaşınızdan başka ilgilenecek daha önemli şeyleri vardır. 2018 olmuş hala bunu tartışıyoruz olaya bakar mısın? Bunun dini boyutunu da araştırdım rahatsızlık edecek derecede ise alınması caizdir. Lakin inceltilmesi caiz değildir. Yani ortası birleşmişse alınabilir kötü görüntü oluşturuyorsa ama inceltilmemesi gerekiyor, dine göre yani.

Tüy lan bu alınmasının ne gibi bir zararı olabilir ? Kılda keramet olsa g*tte çıkmazdı diyorlar ya o hesap. Sadece kaşının ortasını almak var bir de kaş inceltmek var. Şahsen kaşımı inceltmedim amma incelten eski bir arkadaşım var ve gerçekten g*tüme benziyor. Eskiden de aynıydı. Değişen bir şey olmamıştı onda. Onda değişen bir şey olmadı diye sizde de değişmeyecek diye düşünmeyin. Gerçekten insanı rahatsız edecek kalınlıktaysa inceltilebilir, lazer epilasyonu kullanılarak.

Kaşının ortasını almak topluk mudur?
Geçen yaz memleketimdeyim köyde. Evde tekim zaten kaşımın ortasını alayım dedim baktım kapı açıldı kuzenim geldi beni izliyor. "Napıyon len sen top musun kaşını alıyon" dedi. Kalbini kırmamak amaçlı güldüm geçtim tabi. Hasta o kuzenim ve eğitimsiz. Münakaşaya girsem her türlü alırım da yakışmaz yani. Halbuki o facebooktan, instagramdan kızlara "slm nbr" diye mesaj atarken ben sevgilimle sokak sokak dolaşıyor veya kızlarla konuşabilmek için mesaj atmak yerine atanlarla görüşüyordum. Hala öyle yapıyorum.

Yani erkeklerin gözünde top olan kişiler aslında o erkeklerden daha fazla erkek. Benim bildiğim top hemcinsleriyle cinsel ilişkiye girenlere deniyor, karşı cinsle arası iyi olana değil. Bu nedenle çevresinde kız olmayan erkeklere top gözüyle bakmak daha doğru olabilir fakat siz böyle yapmayın insanları sınıflandırmayın. Siz doğru bildiğinizi yapın. Kazanan siz olursunuz onlar bir şey kaybetmez ama kazanamaz da.

Şimdi ister gidip kendine bir cımbız alıp kaşının ortasını ayır yık o köprüyü istersen de ortalıkta ben erkeğim(!) diye dolaş. Seçim senin, hayat senin.
 
Katılım
4 Nisan 2018
Mesajlar
87
Beğeniler
132
Yaş
20
Şehir
Antalya
#2
Ortada eğer estetiği bozan bir durum varsa kaş alınabilir,kaşını alan erkek top değildir aksine bu dış görünüşüne önem verdiğinin ve dolayısıyla kendine değer verdiğinin göstergesidir. :)
 
Katılım
26 Nisan 2018
Mesajlar
9
Beğeniler
6
Şehir
Ankara
#6
yapmayın etmeyin arkadaşlar eşcinsellik dış görünüşle olan bir şey değildir ve anlaşılmaz ( ekstrem durumlar haricinde ) her şey senin içinde biter. kaşlarının birleşik olması rahatsız ediyorsa alırsın bu kadar basit. kimseye hesap vermek ve açıklama yapmak zorunda da değilsin. unutma özgüvenin başlangıcı milletin senin için dediklerini umursamamaktan geçer.
 
Üst