• ADBlock (Reklam Engelleyici) aktif olduğunda sitedeki videoları görüntüleyemezsiniz. Videoları izleyebilmek için reklamengelleyicilerinizi devre dışı bırakmalısınız.

Kaslı Çocuk Vs Ben (Saha Raporu?)

captainmavi

Kaptan
Üye
Katılım
8 Mayıs 2018
Mesajlar
17
Şehir
İstanbul
Artık buradan ders mi alırsınız, yoksa sakal mı alırsınız bilmiyorum. Bir okuyun da, ondan sonra karar verin.
Olayı anlatıyorum.

Liseden tanıdığım bir kaç arkadaş ile bir araya geldik. Konular elbette mesleğe falan geldi. Sen nereyi kazandın, sen bitirdin mi, sen nere nabtın sen kimi naabıyon falan gibi sığır sığır mevzular. Ben de denizclik okuduğum için anlattığım hikayeleri millet dinliyor, sonuçta aralarından benim kadar çok gezen olmamış henüz.
Boş mevzular yani havadan sudan konuşmalar. Bir çoğunu sıkıyorum zaten, yok şu limanda şöyle bunda böyle falan, arkadaşlarımın bana anlattığı anıları ben kendi anılarım gibi de anlatıyorum, kendi anılarımı da anlatıyorum vs bi 5-6 dakika falan anlattım. Pür dikkat dinledi millet.
Bu arada ortam kızlı erkekli. En sevdiğiniz.

Nargile cafe bir de. Onu da belirteyim de ortamı anlayın. Hepimiz üniversite son sınıfız veya mezunlarız. Neyse.

Ben normalde cockblocker olmayı hiç sevmem, bir erkek bir kıza yazıyorsa niye engel olayım ki abi. Takılsın, beni alakadar etmez. Zaten Türk kızlarına bir ilgim yok çok şükür.
Bu konu apayrı bir başlık, isterseniz kıyaslamasını yaparım Türk kızları vs diğerleri falan diye ama ekşi gibi bir başlık olur yakışmaz buraya.
Cockblocker olmayı sevmem dedim çünkü gecenin ilerleyen saatlerinde, muhtemelen bahsedeceğim arkadaş, benim konuştuğum kızla bir şeyler yaşayacaktı. Yaşayamadı.

Tamam konu uzamasın konuya geleyim.

Kızlardan birisinin arkadaşı, sevgilisi değil baya arkadaşı, buluşmaya gelmiş. Çocuğun maşallahı var. Harbiden yakışıklı falan. Yani kız olsam yanımda gezdirmek isterdim.
Zaten muhabbetin ilerleyen dakikalarında sadece yanda gezdirmelik bir model olduğunu anladık. Kıyafetler ciks. Vücut fit.

Konu konuyu açtı, filmlerden, kitaplardan falan konuşmaya başladık. Güzel bir üniversiteyi kazanan arkadaşımla konuşuyoruz, kızlar da dinliyor. Bu eleman da Fight Club modunda.
OOOooo reis o filmi izledin miiyaaaaa.... tiplerinden.
Avencırs'ı övüyor falan. Tamam, öv. Ama biz orada In the Heat of the Night falan konuşuyoruz. Çok elitiz ya amk, paçalardan elitizm akıyor böyle görmen lazım. Küfür serbest miydi bu arada? Neyse.

Kitaplara falan geçti konuşma LOTR falan derken bildiğin kendimizi kaybettik karıyı kızı unuttuk. Yani bizi dinlemiyorlarmış gibi de sanki biz takılıyormuşuz onlar sohbet ediyormuş gibi. Kendi aralarında bir iki bir şey konuşuyorlar bu sırada kızlar.
Ama bizi de dinliyorlarmış.

Arkadaş, sizi çok sıktık kızlar kusura bakmayın falan gibi bir şey söyledi. Bu kaslı yakışıklı eleman da, harbiden yaaaaa sabahtan beri ne filmdir ne kitaptı konuşuyorsunuz abi yeter artık gibisinden bir şey söyledi ama söyleme şekliyle, sığırlığı bire bir örtüştü.

Onu getiren kız, yok canım olur mu öyle şey bir sürü şey öğrendik vs vs diyerekten konuşmamızı istedi derken kızlara sormaya başladık sizin nasıl gidiyor neler yapıyorsunuz boş zamanlarınızda falan gibisinden.
Bir tanesi tiyatro yapıyormuş.
Ötekisi kamp falan atıyormuş vs.
Uzun süredir birbirimizi görmediğimiz liseden arkadaşlar yani bunlar.

Sohbetin bir yerinde, konumuzun kahramanı kız arkadaşımızın gözlerinin bana kilitlendiğini hissettim. Zaten çat diye anlıyoruz artık böyle şeyleri senelerdir oyunun içindeyiz.
Üstüne gitmedim.

Eve dönelim dedik, kim nereye gidiyor vs derken olaya bak, bu hatun bana yakın bir yerde oturuyormuş... Abi zaten aynı liseye gittik bir çoğu bana yakın bir yerde oturuyor. Neyse.
Kız, kaslı elemanla vedalaştı. Baya kovdu, hadi canım sen git konuşuruz sonra vs gibisinden kovdu yani bir gerginlik oldu anda. Sığır anlamadı bunu.

Niye kaslı diyorum bu arada, çünkü kıskandım herifi. Benden sağlam vücudu var. Bok atmak için değil.

3 Tane arkadaşı aldım arabaya. Sohbet ede ede mahalleye geldik. 2 tanesini evine bıraktım, sonra kız ve ben kaldık.
''Ya birer bira içelim mi ne dersin sohbet ederiz'' dedim. Ramazan falan umurumda değil tabi cehennem garanti zaten. Neyse, dine girmeyelim.
''Olur neden olmasın'' dedi kız. O da cehennemci belli ki. Ama cidden dine girmeyelim.

Derken tekelden biraları aldık, güzel bir mekana geçtik. Manzarası olan bir yer. Çamlıca civarlarında.
Kızla yakınlaştık orada.
Artık alkolün etkisi mi, benim kültürüm mü etkiledi falan diye düşünürken kendi kendime dedim ki; ''Siktir et. Keyfine bak.''

Hatun bana içini dökmeye başladı.

Yok şöyle bir çocuk vardı da böyleydi de bilmem ne falan filan. Dedim ki madem öyle onunla otursaydın burada yavrum?
Ben öyle deyince anlatmaması gerektiğini hissetti elbette. Sonra konuyu bana getirdi. Aklımda kaldığı kadarıyla yazıyorum, çünkü çok boktan bir durum, şöyle bir şey söyledi bana; Uzun süredir kendisini bir erkeğin yanında rahat hissetmiyormuş, içini dökebilecek kültürlü birisini arıyormuş, yaz boyunca evde beraber oturup sarılarak film izleyebileceği birisini istiyormuş falan. Beni deniyor aklınca.
Bunları anlatırken elim omzunda, durumu kavrayın.
Dedim ki senin eleman var işte onla takılırsın bütün yaz.

''O çocuk çok salak ya'' dedi bana.
Dedim ki, salaksa niye takılıyorsun? Yokluktan dedi. Yokluk.
Eleman 1.80 falan, kaslı ve eli yüzü düzgün, sadece kültürü biraz zayıf ve kız yokluktan böyle bir çocukla takılıyormuş. Allah rızası için buna kim inanır?

Çok ayrıntılara girmeyelim, ben dedim ki, o zaman bugün bir film izleyerek başlayalım falan derken ailesini aradı izin aldı ''mervelerde kalacağım'' muhabbeti.
Beraber benim bir arkadaşıma gittik. Çocuk normalde İstanbullu değil, öğrenci evi. Ayarladıkça götürüyordum zaten ona, saat de 23.00-23.30 falan.

O gece takıldık biz. Film falan bahane.
Sabah geldi bana pişman olduğunu söyledi. Eve bırakmamı istiyormuş.
Dedim ben seni eve bırakamam, 2 sokak aşağıdan minibüs kalkıyor, bin ona git.
Bozuldu bu.
Zannetti ki rica minnet kal falan diycem, kahvaltı edelim vs... demedim.
Giyindi çıktı.

Öğlen mesaj atmış bana ''şerefsiz'' diye.
Cevap vermedim, o sırada ''God of War'' oynuyorduk arkadaşın evinde.

Akşam üstü bir daha yazdı, ''cevap vermezsen engelleyeceğim'' diye.
Dedim ne cevap vermemi istiyorsun?
'' O kadar şey yaşadık, beni kullanıp attın.'' yazdı.
Dedim konuştuğu olup da başka bir çocukla yatan sensin.
Bana yazdığı şeyler şunlar; Senin hayatını bitiricem oğlum, görürsün sen, eğ mi yaman bey mi yaman bundan sonra kendine bir düşman edindin görürsün sen bir kızla göreyim hepsini anlatacağım nasıl kullandığını şerefsizliğini, senin hayatını bitiricem vs.vs.vs.vs. zırvalık.

Yani buradan benim çıkarttığım sonuç şu; Kızları kısa bir süreliğine kültürünüz ile etkilemek mümkün. Uzun vadede kültürle etkilemek daha zor gibi geldi bana.
Elbette yakışıklı bir erkek oluşunuz, fit ve biraz kaslı, saçı düzgün kıyafeti jilet bir adam oluşunuz kızları, ilk etkilemekte işe yarıyor. Ama bunların yanına biraz da kültür ekleyin.
Yoksa benim gibi birisi gelip, konuştuğunuz kızı, bir geceliğine ödünç alabilir. Bunu engellemek için biraz kültür kasın. Kült filmleri izleyin, güzel kitaplar okuyun vs. Muhabbetlerden geri kalmayın, sığır gibi izleyip ağzınıza nargileyi alıp emerek ortama bön bön bakmayın.

İyi bir şey mi yaptım? Hayır.
Benim yaptığım da tam şerefsizlik cidden. Ama çocukla çıkmadığını, sevgilisi değil de yalnızca arkadaşı olduğunu söyledi bize. Cafedeyken.
Dolayısıyla çok da pişman değilim.
Çok da ''ipimde'' de değil.

Daha önce bir çok defa böyle tehditlerle karşılaştığım için bir korkum da yok elbet. Saman alevi bunlar mübarek.
Neyse, umarım yeni kardeşlerimiz 1-2 şey öğrenmiştir.
 

Gerald

Üye
Katılım
5 Nisan 2018
Mesajlar
167
Şehir
Gaziantep
Benim en korktuğum olay bu kızların büyüye başvurması.
Hayatımda baya zorluk yaşamıştım,bu olaylar yüzünden aman dikkatli olun beyler dile kolay :)
 

reve

Üye
Katılım
3 Nisan 2018
Mesajlar
46
Şehir
İstanbul
Ne güzel bir yazı olmuş, kendimi bir an roman okuyormuş gibi hissettim, ellerinize sağlık hocam.
 

Mr.Robot

Üye
Katılım
21 Nisan 2018
Mesajlar
196
Yaş
20
Şehir
Ankara
Okurken bana tecavüz etti demesinden korkuyordum ama en azından onu dememiş
 

Sigma

Üye
Katılım
8 Nisan 2018
Mesajlar
103
Yaş
22
Şehir
Balıkesir
Artık buradan ders mi alırsınız, yoksa sakal mı alırsınız bilmiyorum. Bir okuyun da, ondan sonra karar verin.
Olayı anlatıyorum.

Liseden tanıdığım bir kaç arkadaş ile bir araya geldik. Konular elbette mesleğe falan geldi. Sen nereyi kazandın, sen bitirdin mi, sen nere nabtın sen kimi naabıyon falan gibi sığır sığır mevzular. Ben de denizclik okuduğum için anlattığım hikayeleri millet dinliyor, sonuçta aralarından benim kadar çok gezen olmamış henüz.
Boş mevzular yani havadan sudan konuşmalar. Bir çoğunu sıkıyorum zaten, yok şu limanda şöyle bunda böyle falan, arkadaşlarımın bana anlattığı anıları ben kendi anılarım gibi de anlatıyorum, kendi anılarımı da anlatıyorum vs bi 5-6 dakika falan anlattım. Pür dikkat dinledi millet.
Bu arada ortam kızlı erkekli. En sevdiğiniz.

Nargile cafe bir de. Onu da belirteyim de ortamı anlayın. Hepimiz üniversite son sınıfız veya mezunlarız. Neyse.

Ben normalde cockblocker olmayı hiç sevmem, bir erkek bir kıza yazıyorsa niye engel olayım ki abi. Takılsın, beni alakadar etmez. Zaten Türk kızlarına bir ilgim yok çok şükür.
Bu konu apayrı bir başlık, isterseniz kıyaslamasını yaparım Türk kızları vs diğerleri falan diye ama ekşi gibi bir başlık olur yakışmaz buraya.
Cockblocker olmayı sevmem dedim çünkü gecenin ilerleyen saatlerinde, muhtemelen bahsedeceğim arkadaş, benim konuştuğum kızla bir şeyler yaşayacaktı. Yaşayamadı.

Tamam konu uzamasın konuya geleyim.

Kızlardan birisinin arkadaşı, sevgilisi değil baya arkadaşı, buluşmaya gelmiş. Çocuğun maşallahı var. Harbiden yakışıklı falan. Yani kız olsam yanımda gezdirmek isterdim.
Zaten muhabbetin ilerleyen dakikalarında sadece yanda gezdirmelik bir model olduğunu anladık. Kıyafetler ciks. Vücut fit.

Konu konuyu açtı, filmlerden, kitaplardan falan konuşmaya başladık. Güzel bir üniversiteyi kazanan arkadaşımla konuşuyoruz, kızlar da dinliyor. Bu eleman da Fight Club modunda.
OOOooo reis o filmi izledin miiyaaaaa.... tiplerinden.
Avencırs'ı övüyor falan. Tamam, öv. Ama biz orada In the Heat of the Night falan konuşuyoruz. Çok elitiz ya amk, paçalardan elitizm akıyor böyle görmen lazım. Küfür serbest miydi bu arada? Neyse.

Kitaplara falan geçti konuşma LOTR falan derken bildiğin kendimizi kaybettik karıyı kızı unuttuk. Yani bizi dinlemiyorlarmış gibi de sanki biz takılıyormuşuz onlar sohbet ediyormuş gibi. Kendi aralarında bir iki bir şey konuşuyorlar bu sırada kızlar.
Ama bizi de dinliyorlarmış.

Arkadaş, sizi çok sıktık kızlar kusura bakmayın falan gibi bir şey söyledi. Bu kaslı yakışıklı eleman da, harbiden yaaaaa sabahtan beri ne filmdir ne kitaptı konuşuyorsunuz abi yeter artık gibisinden bir şey söyledi ama söyleme şekliyle, sığırlığı bire bir örtüştü.

Onu getiren kız, yok canım olur mu öyle şey bir sürü şey öğrendik vs vs diyerekten konuşmamızı istedi derken kızlara sormaya başladık sizin nasıl gidiyor neler yapıyorsunuz boş zamanlarınızda falan gibisinden.
Bir tanesi tiyatro yapıyormuş.
Ötekisi kamp falan atıyormuş vs.
Uzun süredir birbirimizi görmediğimiz liseden arkadaşlar yani bunlar.

Sohbetin bir yerinde, konumuzun kahramanı kız arkadaşımızın gözlerinin bana kilitlendiğini hissettim. Zaten çat diye anlıyoruz artık böyle şeyleri senelerdir oyunun içindeyiz.
Üstüne gitmedim.

Eve dönelim dedik, kim nereye gidiyor vs derken olaya bak, bu hatun bana yakın bir yerde oturuyormuş... Abi zaten aynı liseye gittik bir çoğu bana yakın bir yerde oturuyor. Neyse.
Kız, kaslı elemanla vedalaştı. Baya kovdu, hadi canım sen git konuşuruz sonra vs gibisinden kovdu yani bir gerginlik oldu anda. Sığır anlamadı bunu.

Niye kaslı diyorum bu arada, çünkü kıskandım herifi. Benden sağlam vücudu var. Bok atmak için değil.

3 Tane arkadaşı aldım arabaya. Sohbet ede ede mahalleye geldik. 2 tanesini evine bıraktım, sonra kız ve ben kaldık.
''Ya birer bira içelim mi ne dersin sohbet ederiz'' dedim. Ramazan falan umurumda değil tabi cehennem garanti zaten. Neyse, dine girmeyelim.
''Olur neden olmasın'' dedi kız. O da cehennemci belli ki. Ama cidden dine girmeyelim.

Derken tekelden biraları aldık, güzel bir mekana geçtik. Manzarası olan bir yer. Çamlıca civarlarında.
Kızla yakınlaştık orada.
Artık alkolün etkisi mi, benim kültürüm mü etkiledi falan diye düşünürken kendi kendime dedim ki; ''Siktir et. Keyfine bak.''

Hatun bana içini dökmeye başladı.

Yok şöyle bir çocuk vardı da böyleydi de bilmem ne falan filan. Dedim ki madem öyle onunla otursaydın burada yavrum?
Ben öyle deyince anlatmaması gerektiğini hissetti elbette. Sonra konuyu bana getirdi. Aklımda kaldığı kadarıyla yazıyorum, çünkü çok boktan bir durum, şöyle bir şey söyledi bana; Uzun süredir kendisini bir erkeğin yanında rahat hissetmiyormuş, içini dökebilecek kültürlü birisini arıyormuş, yaz boyunca evde beraber oturup sarılarak film izleyebileceği birisini istiyormuş falan. Beni deniyor aklınca.
Bunları anlatırken elim omzunda, durumu kavrayın.
Dedim ki senin eleman var işte onla takılırsın bütün yaz.

''O çocuk çok salak ya'' dedi bana.
Dedim ki, salaksa niye takılıyorsun? Yokluktan dedi. Yokluk.
Eleman 1.80 falan, kaslı ve eli yüzü düzgün, sadece kültürü biraz zayıf ve kız yokluktan böyle bir çocukla takılıyormuş. Allah rızası için buna kim inanır?

Çok ayrıntılara girmeyelim, ben dedim ki, o zaman bugün bir film izleyerek başlayalım falan derken ailesini aradı izin aldı ''mervelerde kalacağım'' muhabbeti.
Beraber benim bir arkadaşıma gittik. Çocuk normalde İstanbullu değil, öğrenci evi. Ayarladıkça götürüyordum zaten ona, saat de 23.00-23.30 falan.

O gece takıldık biz. Film falan bahane.
Sabah geldi bana pişman olduğunu söyledi. Eve bırakmamı istiyormuş.
Dedim ben seni eve bırakamam, 2 sokak aşağıdan minibüs kalkıyor, bin ona git.
Bozuldu bu.
Zannetti ki rica minnet kal falan diycem, kahvaltı edelim vs... demedim.
Giyindi çıktı.

Öğlen mesaj atmış bana ''şerefsiz'' diye.
Cevap vermedim, o sırada ''God of War'' oynuyorduk arkadaşın evinde.

Akşam üstü bir daha yazdı, ''cevap vermezsen engelleyeceğim'' diye.
Dedim ne cevap vermemi istiyorsun?
'' O kadar şey yaşadık, beni kullanıp attın.'' yazdı.
Dedim konuştuğu olup da başka bir çocukla yatan sensin.
Bana yazdığı şeyler şunlar; Senin hayatını bitiricem oğlum, görürsün sen, eğ mi yaman bey mi yaman bundan sonra kendine bir düşman edindin görürsün sen bir kızla göreyim hepsini anlatacağım nasıl kullandığını şerefsizliğini, senin hayatını bitiricem vs.vs.vs.vs. zırvalık.

Yani buradan benim çıkarttığım sonuç şu; Kızları kısa bir süreliğine kültürünüz ile etkilemek mümkün. Uzun vadede kültürle etkilemek daha zor gibi geldi bana.
Elbette yakışıklı bir erkek oluşunuz, fit ve biraz kaslı, saçı düzgün kıyafeti jilet bir adam oluşunuz kızları, ilk etkilemekte işe yarıyor. Ama bunların yanına biraz da kültür ekleyin.
Yoksa benim gibi birisi gelip, konuştuğunuz kızı, bir geceliğine ödünç alabilir. Bunu engellemek için biraz kültür kasın. Kült filmleri izleyin, güzel kitaplar okuyun vs. Muhabbetlerden geri kalmayın, sığır gibi izleyip ağzınıza nargileyi alıp emerek ortama bön bön bakmayın.

İyi bir şey mi yaptım? Hayır.
Benim yaptığım da tam şerefsizlik cidden. Ama çocukla çıkmadığını, sevgilisi değil de yalnızca arkadaşı olduğunu söyledi bize. Cafedeyken.
Dolayısıyla çok da pişman değilim.
Çok da ''ipimde'' de değil.

Daha önce bir çok defa böyle tehditlerle karşılaştığım için bir korkum da yok elbet. Saman alevi bunlar mübarek.
Neyse, umarım yeni kardeşlerimiz 1-2 şey öğrenmiştir.
Çok faydalı bir saha raporu birde kültür için kitap ve film tavsiyesi eklerseniz muhteşem olur bu arada madem herifin kaslarını beğendim neden sende yapmıyorsun?
 
Katılım
21 Nisan 2018
Mesajlar
339
Yaş
25
Şehir
Zonguldak
Benim sana sormak istediğim bir soru var :

Bu yaptığın olayları benim de çok yapmak istediğim birşey böyle kızı aşağılamak sabah kahvaltısı olmadan postalamak bu yüzden seni yargılamıyorum

Ama centilmen gibi kahvaltı yapıp sonra evine bırakıp ardından tüm Yaz kızla fuckbuddy olarak takılabilirdin

Neden böyle kötü davranma gereği duydun??
 
Son düzenleme:

Godless-Alpha

Mekanın Sahibi
Yönetici
Katılım
28 Mart 2018
Mesajlar
582
ne ramazanda bira mı
YTONG burada ironi yapmış beyler sakin.

Kaslı vücut, uzun boy, yakışıklılık ve para. Hepsi önemli şeyler. Önemsiz diyen yalan söylüyordur. Lakin yeterli değil.

İki kelam etmekten acizsen, espri yapacak kadar zekaya sahip değilsen gerisi önemsiz detay olarak kalıyor. Ha uydu erkek olursun o ayrı mesele.
 

arfbsrnn

Üye
Katılım
29 Mayıs 2018
Mesajlar
11
Yaş
19
Şehir
Ankara
Benim sana sormak istediğim bir soru var :

Bu yaptığın olayları benim de çok yapmak istediğim birşey böyle kızı aşağılamak sabah kahvaltısı olmadan postalamak bu yüzden seni yargılamıyorum

Ama centilmen gibi kahvaltı yapıp sonra evine bırakıp ardından tüm Yaz kızla fuckbuddy olarak takılabilirdin

Neden böyle kötü davranma gereği duydun??
Mavi haplı düşüncesi bence onu yapsaydı kız elinde görürdü ona göre davranırdı sert olmaya gerek yok ama kahvaltı yapıp eve falan bırakmakta kıza sen benimle yattın artık köpeğinim demek gibi vir şey oluyor sanırsam yanlışım varsa düzeltin
 
Üst