• ADBlock (Reklam Engelleyici) aktif olduğunda sitedeki videoları görüntüleyemezsiniz. Videoları izleyebilmek için reklamengelleyicilerinizi devre dışı bırakmalısınız.

kendimi bulamıyorum

mertinho

Üye
Katılım
28 Temmuz 2019
Mesajlar
38
Yaş
19
Şehir
İstanbul
merhaba arkadaşlar biraz içimi döküp sizin yardımınızı dileneceğim çünkü zor bir dönemden geçiyorum uzatmadan konuya gireceğim...

öncelikle daha oyun ve red pill kavramlarını bilmeden nereden geldiğini bilmediğim bir şekilde kızlar konusunda bazı şeyleri kavrayarak büyümüş bir çocuğum fakat bunları bilmeme rağmen öyle sürekli kızlarla takıla bilen bir oğlan olamadım onun haricinde
uzun boylu kendi stilimi oluşturmuş yakışıklı bir kardeşinizim yetiştiriliş tarzı olarak gerçekten kaliteli okumuş bir aileden geliyorum
hiç bir zaman para sıkıntım olmadı ama ben yinede kendim çalışıp para kazanmayı istedim ve yaptım
şuan anlayacağınız üzere dıştan değerlendirme olarak kendiniz gibi bir insan görüyorsunuz fakat içim bi hayli beter
şuan 11.sınıfım ve gerçekten psikolojşk olarak 2 yıldır çöküntüdeyim içimde beni yiyip bitiren motivasyonumu elimden alan bir his var
eskiden bi karakterim olduğuna emindim ama artık karakterim boşluktan ibaret sürekli bu konuyu düşünüyorum ne konuştığumu nasıl konuşucağımı sürekli hayatım hakkında birşeyler düşünerek günlük hayatımı devam ettiremeyecek duruma sürükledim
cidden yaşamak artık bana güç geliyor
elimde allah vergisi bu kadar nimet varken
kendimi bu konumda görmek çok acı verici

kısaca içimi dökmek istedim eğer yardımı dokunucaksa olayların başlangıcını veya iç dünyamın daha detayına inebilirim

yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim
 

Tyler

Üye
Katılım
11 Ağustos 2018
Mesajlar
689
Şehir
İstanbul
Düzenden sıkılmış olmalısın. Monoton haline gelmiş her şey sanırım. İnsanların hepsinin hayatı böyle fakat o matrixten çıkacak cesaretleri yok. Ya da gözlerini açamıyorlar. En azından sen uyanmışsın. Dostum zamanında ben de senin gibiydim ve artık sıkılmıyorum. Hem de hiçbir şey yapmayarak. Mutluyum. Hele ki bir iş yaptığımda daha çok haz alıyorum. En çok kendinle konuş ve kendinle barış. Başka çaresi yok.
 

mertinho

Üye
Katılım
28 Temmuz 2019
Mesajlar
38
Yaş
19
Şehir
İstanbul
sanırım haklısın hayatıma sürekli ben istemeden kızlar giriyor fakat tavlama evresi geçtikten sonra sevgili moduna girince konuşasım gelmiyor ve bitiryorum onun haricinde bulunduğun semtten çıktığımda kafam dağolmış hissediyprum huzur buluyorum
 

Tyler

Üye
Katılım
11 Ağustos 2018
Mesajlar
689
Şehir
İstanbul
Sen konfordan sıkılmışsın sanırım. Ailen ile sorun varsa seni bunaltmış olabilirler ve artık tek yaşamak istiyorsun sanırım. Askere git bence okul falan yoksa direk daha sonra ayrı eve çık. 1 seneye askere gideceğim ben. Ayrı ev sonra artık Allah bilir. Herkes aynı dostum! Kendini uzaklar da yalnız başına huzurlu hisseder. İnsanın huzurunu bozan fazlalıktır. Fazla para, fazla mal, fazla yiyecek. Ulan ne çok yiyecek var iştahım kaçtı dersin bir tepsi yemek görsen anlıyorsun beni. Sana da konforizm, bolluk fazla gelmiş. Kendini konfordan at.

EDİT: şunu izle ne demek istediğimi anlarsın. Kendini uyuşturmak hiçbir zaman çözüm değildir. Hiçbir şey sana tam mutluluk vermez. Her şey seni anlık mutlu eder. Bu yüzden mutluluğu kendini bulmakla aramalısın. Ben kendimi buldum belki de bu yüzden mutsuz değilim.
 
Son düzenleme:

mertinho

Üye
Katılım
28 Temmuz 2019
Mesajlar
38
Yaş
19
Şehir
İstanbul
yardımların için çok teşekkür ederim fakat konfor alanıma hiç bir zaman adam akıllı sokamadım kendimi dün artık illahla ettim flörtlerimle konuşmayı kestim kötü alışkanlıklarımı bıraktım kendi kendimi yemekle meşgul olucam sanırım çünkü insanların içine çıkmak daha çok yoruyor beni
 

7anka7

Üye
Katılım
25 Ağustos 2019
Mesajlar
49
Yaş
18
Şehir
İzmir
Düzenden sıkılmış olmalısın. Monoton haline gelmiş her şey sanırım. İnsanların hepsinin hayatı böyle fakat o matrixten çıkacak cesaretleri yok. Ya da gözlerini açamıyorlar. En azından sen uyanmışsın. Dostum zamanında ben de senin gibiydim ve artık sıkılmıyorum. Hem de hiçbir şey yapmayarak. Mutluyum. Hele ki bir iş yaptığımda daha çok haz alıyorum. En çok kendinle konuş ve kendinle barış. Başka çaresi yok.
kanka mutluyum ve sıkılmıyorum derken nasıl başarıyorusun bizimlede paylaşırmısın
 
Katılım
1 Ağustos 2019
Mesajlar
124
Şehir
İstanbul
Şu aralar anlam veremediğim şekilde ben dahil herkes hayattan sıkılmış ve bunu forumda belirtiyor.

Eskiye oranla fazlalaşması ilginç geliyor açıkçası, ayrıca bu konuları açanların çoğu da yaş grubumdaki insanlar..

Kesin gezegenlerin pozisyonlarıyla alakalı 😂
 

mertinho

Üye
Katılım
28 Temmuz 2019
Mesajlar
38
Yaş
19
Şehir
İstanbul
Şu aralar anlam veremediğim şekilde ben dahil herkes hayattan sıkılmış ve bunu forumda belirtiyor.

Eskiye oranla fazlalaşması ilginç geliyor açıkçası, ayrıca bu konuları açanların çoğu da yaş grubumdaki insanlar..

Kesin gezegenlerin pozisyonlarıyla alakalı 😂
cidden birşeyler yapmak istiyorum ciddi anlamda hem keyif alabileceğim hem başarabileceğim bişeyin peşinden koşmak fakat günümüzde dediğin gibi bu yaş grubunda pek mümkün değil
 

renacido

Üye
Katılım
8 Ekim 2019
Mesajlar
6
Yaş
24
Şehir
Ankara
Dostum anlattığın şeyler bana tek bir şeyi anımsattı; DEPRESYON. Dr.Burns İyi hissetmek kitabını hızlıca edin,çözümü bulucaksın
 
Üst