Köpekler üzerinden set açılımı.

Furkansen

Üye
Katılım
3 Ocak 2019
Mesajlar
319
Şehir
İstanbul
Kenka okurken kahkağa attım bir posta helal et.Bu tarz mecralar cidden güzel insanlar bir alfaya tepki veriyor bunu görmekte güzel.Bu nefret neden aslında yazdığın satırlardan nasıl bir hayata sahip olduğunu görüyorum.Alfa yeteneği moruk. Kapişş...
Senin götündeki kıl kadar saha yapmışlığım var puahah.
Senin ve diğer betaların içine su serpeyim benim taşşaklarım yok 2. Dünya savaşında gelen mermi ile koptu.Tcmayı savunmak veya övmek veyahut herhangi bir şey yapmak gibi bir amacım yok ama adam harbi sağlam basıyor moruk.
Bloğu okuyan her insan değişmiyor.
Bazıları senin gibi sikiliyor.
Nefretin ve sevgin sana ait hiçbiri bana ulaşmıyor ne güzel demiş üstad.
Sönmez reis 1 saatlik versiyon eşliğinde üç bir çekebilirsin alphan çakraların açılıyor hadi kolay gelsin.
Aptalsın . Sadece aptal , sana uzun yazılar yazmak isterdim ama , bir aptal ne kadar uzun bir yazıdan anlayabilir ki ? Götündeki kıl kadar set açmış mış mış :D Başarı gibi söylüyor garibanım üzüldüm
 
Katılım
29 Ocak 2019
Mesajlar
151
Yaş
29
Şehir
Konya
Kenka okurken kahkağa attım bir posta helal et.Bu tarz mecralar cidden güzel insanlar bir alfaya tepki veriyor bunu görmekte güzel.Bu nefret neden aslında yazdığın satırlardan nasıl bir hayata sahip olduğunu görüyorum.Alfa yeteneği moruk. Kapişş...
Senin götündeki kıl kadar saha yapmışlığım var puahah.
Senin ve diğer betaların içine su serpeyim benim taşşaklarım yok 2. Dünya savaşında gelen mermi ile koptu.Tcmayı savunmak veya övmek veyahut herhangi bir şey yapmak gibi bir amacım yok ama adam harbi sağlam basıyor moruk.
Bloğu okuyan her insan değişmiyor.
Bazıları senin gibi sikiliyor.
Nefretin ve sevgin sana ait hiçbiri bana ulaşmıyor ne güzel demiş üstad.
Sönmez reis 1 saatlik versiyon eşliğinde üç bir çekebilirsin alphan çakraların açılıyor hadi kolay gelsin.
Bak kardeşim benim kimseye nefretim yok. Sadece biraz sana saldırmak istedim. Maşallah TCMA bilinçaltına kalkanları güzel örmüş. Niye direk inandın ki kardeş neden? Çünkü zayıftın gaza geldin oo kız tavlıyorum. Gerçekten bu mu sanıyorsun. Kızları kullan at bıçak mı sanıyorsın? Sen kimsin amınakoyım? Herkes eşittir hele bir de sen kendin böyle bir karaktere sahipken kadınlardan üstün tutuyorsun? Kadınlar değerlidir, tüm insanlar değerlidir. TCMA yı biraz sikinle değil de beyninle okusan nasıl bir sosyopat olduğunu anlarsın. Adam yalan söylüyor kendine de herkese de. Lan senin TCMA diye savunduğun adam otelde Rusdan red yiyor qeqewe. Hani am üstünde g*t hani üstattı. Amk senin tcma dediğin adam red yemekten başka bir bol yapamıyordur. Adamın yazdığı şeylerde bile aşağılık kompleks var amk. Kör müsün? Bak kardeşim ne nefretim var me başka bir şey? Ben de 2 yıl çncesine kadar tamam senin gibi değildim dıdmxkskxd. Ama biraz tcma cıydım. Çok güzel ders aldım kendimi baştan dizayn ettim. Yani kız tavlama amacım yok öyle bir beklentşm de yok senin var o yüzden söylğyorum. Tcma varken %30 luk oran %80. Rakamları salladım biraz anla diye. Bazen aynı gün full ,,, ben bunları niye anlatıyorum amk? Kardeşim yanlış yoldasın bı bir bilgilendirme. Kendine zarar vereceksin. Eski türk beylerine bak hiçbirinde kadında nefret var mı? Atatürk de nefret var mı? Ama Atatürk e “alfa( bu tabirlere de ayar oluyorum)” demezsen malsındır. Bir sahtekara inanıyorsun. En kısa zamanda sosyopatlık testi yaptır. Hatta internette yaptırıver. Sana rica ediyorum bak, hiç bilgi sahibi olmasam direk kötğlemeye çalışsam hadi savun. Amk ben bu işin içine girmiştim zaten. Bataklık aml bataklık. Bu da senin gibi bir sosyopata söyleyeceğim son sözler gerisi sende. Bana mı inanacaksın yoksa sana her fırsatta dediğini yaptırmak için anana söven birine mi? Biri benim ailevi değerlerime sövecek ben de onu ...
 

Narsopis

Üye
Katılım
27 Mayıs 2018
Mesajlar
53
Yaş
19
Şehir
Kocaeli
Bak kardeşim benim kimseye nefretim yok. Sadece biraz sana saldırmak istedim. Maşallah TCMA bilinçaltına kalkanları güzel örmüş. Niye direk inandın ki kardeş neden? Çünkü zayıftın gaza geldin oo kız tavlıyorum. Gerçekten bu mu sanıyorsun. Kızları kullan at bıçak mı sanıyorsın? Sen kimsin amınakoyım? Herkes eşittir hele bir de sen kendin böyle bir karaktere sahipken kadınlardan üstün tutuyorsun? Kadınlar değerlidir, tüm insanlar değerlidir. TCMA yı biraz sikinle değil de beyninle okusan nasıl bir sosyopat olduğunu anlarsın. Adam yalan söylüyor kendine de herkese de. Lan senin TCMA diye savunduğun adam otelde Rusdan red yiyor qeqewe. Hani am üstünde g*t hani üstattı. Amk senin tcma dediğin adam red yemekten başka bir bol yapamıyordur. Adamın yazdığı şeylerde bile aşağılık kompleks var amk. Kör müsün? Bak kardeşim ne nefretim var me başka bir şey? Ben de 2 yıl çncesine kadar tamam senin gibi değildim dıdmxkskxd. Ama biraz tcma cıydım. Çok güzel ders aldım kendimi baştan dizayn ettim. Yani kız tavlama amacım yok öyle bir beklentşm de yok senin var o yüzden söylğyorum. Tcma varken %30 luk oran %80. Rakamları salladım biraz anla diye. Bazen aynı gün full ,,, ben bunları niye anlatıyorum amk? Kardeşim yanlış yoldasın bı bir bilgilendirme. Kendine zarar vereceksin. Eski türk beylerine bak hiçbirinde kadında nefret var mı? Atatürk de nefret var mı? Ama Atatürk e “alfa( bu tabirlere de ayar oluyorum)” demezsen malsındır. Bir sahtekara inanıyorsun. En kısa zamanda sosyopatlık testi yaptır. Hatta internette yaptırıver. Sana rica ediyorum bak, hiç bilgi sahibi olmasam direk kötğlemeye çalışsam hadi savun. Amk ben bu işin içine girmiştim zaten. Bataklık aml bataklık. Bu da senin gibi bir sosyopata söyleyeceğim son sözler gerisi sende. Bana mı inanacaksın yoksa sana her fırsatta dediğini yaptırmak için anana söven birine mi? Biri benim ailevi değerlerime sövecek ben de onu ...
Sen ne anlatıyon be knk .s ben deliyim knk sen niye bu kadar ciddiye aldın şuan da çöplükte açlıktan midem yok olmuş durumda son enerjimle avm internetiyle sana mesaj yazıyorum kıymetimi bil.
 

Narsopis

Üye
Katılım
27 Mayıs 2018
Mesajlar
53
Yaş
19
Şehir
Kocaeli
Bak kardeşim benim kimseye nefretim yok. Sadece biraz sana saldırmak istedim. Maşallah TCMA bilinçaltına kalkanları güzel örmüş. Niye direk inandın ki kardeş neden? Çünkü zayıftın gaza geldin oo kız tavlıyorum. Gerçekten bu mu sanıyorsun. Kızları kullan at bıçak mı sanıyorsın? Sen kimsin amınakoyım? Herkes eşittir hele bir de sen kendin böyle bir karaktere sahipken kadınlardan üstün tutuyorsun? Kadınlar değerlidir, tüm insanlar değerlidir. TCMA yı biraz sikinle değil de beyninle okusan nasıl bir sosyopat olduğunu anlarsın. Adam yalan söylüyor kendine de herkese de. Lan senin TCMA diye savunduğun adam otelde Rusdan red yiyor qeqewe. Hani am üstünde g*t hani üstattı. Amk senin tcma dediğin adam red yemekten başka bir bol yapamıyordur. Adamın yazdığı şeylerde bile aşağılık kompleks var amk. Kör müsün? Bak kardeşim ne nefretim var me başka bir şey? Ben de 2 yıl çncesine kadar tamam senin gibi değildim dıdmxkskxd. Ama biraz tcma cıydım. Çok güzel ders aldım kendimi baştan dizayn ettim. Yani kız tavlama amacım yok öyle bir beklentşm de yok senin var o yüzden söylğyorum. Tcma varken %30 luk oran %80. Rakamları salladım biraz anla diye. Bazen aynı gün full ,,, ben bunları niye anlatıyorum amk? Kardeşim yanlış yoldasın bı bir bilgilendirme. Kendine zarar vereceksin. Eski türk beylerine bak hiçbirinde kadında nefret var mı? Atatürk de nefret var mı? Ama Atatürk e “alfa( bu tabirlere de ayar oluyorum)” demezsen malsındır. Bir sahtekara inanıyorsun. En kısa zamanda sosyopatlık testi yaptır. Hatta internette yaptırıver. Sana rica ediyorum bak, hiç bilgi sahibi olmasam direk kötğlemeye çalışsam hadi savun. Amk ben bu işin içine girmiştim zaten. Bataklık aml bataklık. Bu da senin gibi bir sosyopata söyleyeceğim son sözler gerisi sende. Bana mı inanacaksın yoksa sana her fırsatta dediğini yaptırmak için anana söven birine mi? Biri benim ailevi değerlerime sövecek ben de onu ...
TABİKİ SANA İNANACAĞIM KARDEŞİM BAŞKA KİME İNANACAĞIM.@#₺&()+27827₺3
Yazılarından fark ettim çok süper bir insansın aslında hakkını yemişim sen 10 gram aklınla manipülasyon yapıp beceremeyen saf bir kardeşimsin hayatı seven kardeşim sevmeye devam sen olmasan eğlenemezdim ne yalan söyleyeyim uzun zamandır anırarak gülmemiştim.
 
Üst