• ADBlock (Reklam Engelleyici) aktif olduğunda sitedeki videoları görüntüleyemezsiniz. Videoları izleyebilmek için reklamengelleyicilerinizi devre dışı bırakmalısınız.

Korkağın tekiyim

Jr.alpha

Üye
Katılım
22 Haziran 2018
Mesajlar
7
Şehir
İstanbul
Merhaba arkadaşlar hepinize iyi forumlar yaklaşık 2 sene önce tcma yı keşfettim okudum daha sonra mucjxzzz okudum ve ilk açıldığından beri forumu takip ediyorum AMA ; hala açılış yapamadım sürekli niyetleniyorum ama yapamıyorum sanki kız tipimle dalga geçip beni aşağılayacak gibi hissediyorum biliyorum 1 kere yapsam devamı gelecek ama yapamıyorum bir türlü bu sorunu aşmak için nasıl bir yol izlemeliyim çakmak sor falan onları biliyorum çok saçma geliyor çakmak istemek ?
 
Katılım
9 Temmuz 2018
Mesajlar
92
Yaş
28
Şehir
Bartın
Merhaba arkadaşlar hepinize iyi forumlar yaklaşık 2 sene önce tcma yı keşfettim okudum daha sonra mucjxzzz okudum ve ilk açıldığından beri forumu takip ediyorum AMA ; hala açılış yapamadım sürekli niyetleniyorum ama yapamıyorum sanki kız tipimle dalga geçip beni aşağılayacak gibi hissediyorum biliyorum 1 kere yapsam devamı gelecek ama yapamıyorum bir türlü bu sorunu aşmak için nasıl bir yol izlemeliyim çakmak sor falan onları biliyorum çok saçma geliyor çakmak istemek ?
O bende de var kalp hızlı atıyor şöyle olucak böyle olucak faln diyorsun ama o şeyleri unuttup cesaretini öne çıkarırsan bence olur o iş :)
 

Mr.Robot

Üye
Katılım
21 Nisan 2018
Mesajlar
199
Yaş
20
Şehir
Ankara
Çakmak isteme ama adres sor. Saçma değil. Bir şeyi yapmakta zorlaniyorsan yavaş yavaş seviye yükselterek yaptığın zaman artık zor gelmemeye başlar . Bu açıdan baktığında ilk adım adres sormak oluyor. Hiç açılış yapmadiysan kızlarla konusuyorken rahatsız oluyorsundur büyük ihtimal . Adres sorarak bunu aşabilirsin. Ben de ilk adres sormuştum faydası oldu . Adresten sonra Bugün Büyük Bir Adım Attım bunu yaptım . Ondan sonra devamı geldi artık rahatım . Saçma falan deme madem saçma yap bir kere baktın çok rahatsın daha zor bir şey yap .
 

maliblue

Fahri Üye
Sosyal Medya Editörü
Katılım
16 Eylül 2018
Mesajlar
151
Yaş
18
Şehir
Gaziantep
Kendini alıştırmalısın. Açılış yapmadın çünkü daha önce yapmadın ve beyin bilinmeyenden korkar. Rastgele yoldan geçerken adres sor, saçma sapan konuş, WhyShy kanalındaki açılışlardan yapabilirsin mesela. Ben arkadaşımla beraber kızları, teyzeleri, amcaları bile durdurup adres falan soruyorduk. Sadece adresle yetinme tabi bu bi örnek. Bu sayede insanlarla konuşmak sana kolay gelecek ve alışacaksın.
 

Tyler

Üye
Katılım
11 Ağustos 2018
Mesajlar
689
Şehir
İstanbul
Reis bak sana ne diyeceğim. ben eskiden şapkayı ters takıp dışarı çıkmaya utanır , birisi bakıp bir şey diyecek diye korkar , çekinirdim. böyle yendim amına koyduğumun çomarı sen ona baktığın da vay amk şu çocuga bak nasıl da cesaret etmişte giymiş güzel olmuş diyecek ama bir taraftan da sana gıcık kapacak onun yapamadığı şeyi yapabildiğin için. ben böyle yendim ne korkum varsa üzerine gittim örn; şapka takaıyordum taktım sokağa çıkıp dolaştım. üzerine kapişon çekemiyordum , çektim dolaştım. küpe takamıyordum taktım dolaştım top damgalarını yedim , yedim artık hiç sikime takmadığımı görünce herkes saygı duydu ve bazıları da özendi. şimdi sağ , sol parmakta 5 yüzük 4 5 bileklik 3 4 kolye millet hayran, hayran bakıyor. yemin ediyorum sana okul da takıyorum böyle saçları da kazıttım cesaret edip '' yakıştı da '' üstü bağladım. millet hayran , hayran bakıp beni liderleri olarak görüyor.
 
Katılım
23 Mayıs 2018
Mesajlar
41
Yaş
19
Şehir
Ankara
Düşünme... Bu kadar basit. 3 den geriye say. Ve 0 diyemeden o kızla muhabbet açmış ol.
 

FromendD

Üye
Katılım
9 Temmuz 2018
Mesajlar
453
Şehir
Antalya
Cevap basit kızarsan da konuşacaksın yoksa hiç konuşamazsın o heyecanın dinmeyecek ve dindirmeye çalışma o heyecan tatlıdır,güzeldir çok çok aşırıysa dindir öyle git diğer türlü heyecanı önemsemeyeceksin
 
Üst