• ADBlock (Reklam Engelleyici) aktif olduğunda sitedeki videoları görüntüleyemezsiniz. Videoları izleyebilmek için reklamengelleyicilerinizi devre dışı bırakmalısınız.

Milli Olamamaktan Üzülmek

Katılım
1 Ağustos 2019
Mesajlar
103
Şehir
İstanbul
Evet gençler bu yazıyı yazıyor olmam bile çok saçma bişey ama artık yetti..

Tüm yaşıtlarım çatır çutur çakarlarken, teker teker milli olurlarken, en yıkığı, tipsizi bile bunu yapabilirken benim yerimde sayıyor olmam artık canıma tak ediyor.

Haftalardır full motive haldeyim ama ortamın en yıkığı kızlarla konuştuğunu bi kere bile görmediğim dostum bile 4 yaş büyük kıza çakıyor.

Bense onlarca dişiyle konuşabiliyor olmama rağmen halen başaramıyorum.

Eminim forumda bu durumda yüzlerce kişi var.

Tek istediğim tecrübelerinizi anlatıp beni ve forumdaki diğer bu durumdaki kişileri rahatlatmanız.

Elimi sikmekten bıktım artık hayattan başka beklentim kalmadı sanki.

Ve forumdaki tecrübelilerin yardımcı olacağından eminim tek dayanağım burası yani..
 
Katılım
10 Haziran 2019
Mesajlar
8
Yaş
18
Şehir
Ankara
Bu forumda olmamızın temel sebeplerinden biri bu olsa da bu konuyu bu kadar takmamak lazım. Önceliklerin olmalı
 

HiSheep

Üye
Katılım
4 Mart 2019
Mesajlar
107
Şehir
Bilecik
Yaş kaç kardesim.Bu islerin yasla alakasi oldugunu dusunuyorum.ben de milli olmadim daha mesela ama daha 18 i gecmeden dert etmek yanlis bencr
 

Nogay

Üye
Katılım
16 Mayıs 2019
Mesajlar
22
Şehir
İzmir
Merhaba dostum,
Bu isteğinin tavan yapmasından doğal bir şey yok. Çünkü; canlılar iki temel iç güdü üzerine yaşamlarını devam ettirirler ve en kuvvetlileri bunlardır. Bu güdüler limbik sistem tarafından yani ilkel beyin tarafından kontrol edilir. Hayatta kalmak ve üremek bu iki temel iç güdüdür. Hayatta kalma güdüsü adrenalin hormonu ile kuvvetlenirken, üreme isteği ise testosteron miktarı ile doğru orantılıdır. Bu bilgilerden yola çıkarak genç-yetişkin bireylerde testosteron seviyesinin yüksek olduğunu var sayarsak, en başta da dediğim gibi bunu istemen gayet doğal. Bu arada bir bireyin 20'li yaşlara kadar hiç kız arkadaşı olmaması gayet doğaldır. Fakat anlatım şeklinden anladığım kadarıyla şu anda yaşamının merkezine kadınları, cinsel birlikteliği yahut senin deyiminle milli olmayı koymuşsun. Bu düşünce yapısı sana maalesef ki bir şey katmayacaktır. Öncelikle bu düşünce yapısından kurtulup, kendine değer katmaya yönelmeni öneririm. Eğer lise çağındaysan derslerine asılıp Türkiye'de ODTÜ,İTÜ,Boğaziçi,Koç,Bilkent gibi hatrı sayılır üniversiteleri kazanmaya bak. Nedeni ise bu üniversiteler kaliteli eğitimlerinin yanında, sana kaliteli bir gelecek ve bakış açısı katacaktır. Bir de şöyle bir husus var. Forumda sıkça rastlıyorum, herkes mastürbasyonu bırakmaktan bahsediyor. Ama partneri olmayan bir birey için, haftada bir veya iki defa kaliteli bir mastürbasyon yapmak sağlıklıdır. Cinsel açıdan tatmin olmanı sağlarken, prostat kanseri riskini de düşürecektir. Mastürbasyonun zararı altında yazılan şeyler tamamen pornografi bağımlılığının zararlarıdır. Aslında bir çok şey yazılıp çizilebilir. Fakat en başından beri hep tek bir şey söyledik ve ben de yine aynı şeyi söyleyeceğim.
"Hayatınızın merkezine kendinizi koyun ve kendinizi geliştirin." Bu cümleyi ne zaman sindirirsen, işte o zaman senin kadınların değil; kadınların senin peşinden koşmasını sağlarsın.

-NOGAY
 

alfaet

Üye
Katılım
19 Ağustos 2019
Mesajlar
34
Yaş
31
Şehir
İzmir
eğer yolladığım linkte cevap bulamazsan sana buradan milli olman için kız yollayacağım
 
Katılım
1 Ağustos 2019
Mesajlar
103
Şehir
İstanbul
Merhaba dostum,
Bu isteğinin tavan yapmasından doğal bir şey yok. Çünkü; canlılar iki temel iç güdü üzerine yaşamlarını devam ettirirler ve en kuvvetlileri bunlardır. Bu güdüler limbik sistem tarafından yani ilkel beyin tarafından kontrol edilir. Hayatta kalmak ve üremek bu iki temel iç güdüdür. Hayatta kalma güdüsü adrenalin hormonu ile kuvvetlenirken, üreme isteği ise testosteron miktarı ile doğru orantılıdır. Bu bilgilerden yola çıkarak genç-yetişkin bireylerde testosteron seviyesinin yüksek olduğunu var sayarsak, en başta da dediğim gibi bunu istemen gayet doğal. Bu arada bir bireyin 20'li yaşlara kadar hiç kız arkadaşı olmaması gayet doğaldır. Fakat anlatım şeklinden anladığım kadarıyla şu anda yaşamının merkezine kadınları, cinsel birlikteliği yahut senin deyiminle milli olmayı koymuşsun. Bu düşünce yapısı sana maalesef ki bir şey katmayacaktır. Öncelikle bu düşünce yapısından kurtulup, kendine değer katmaya yönelmeni öneririm. Eğer lise çağındaysan derslerine asılıp Türkiye'de ODTÜ,İTÜ,Boğaziçi,Koç,Bilkent gibi hatrı sayılır üniversiteleri kazanmaya bak. Nedeni ise bu üniversiteler kaliteli eğitimlerinin yanında, sana kaliteli bir gelecek ve bakış açısı katacaktır. Bir de şöyle bir husus var. Forumda sıkça rastlıyorum, herkes mastürbasyonu bırakmaktan bahsediyor. Ama partneri olmayan bir birey için, haftada bir veya iki defa kaliteli bir mastürbasyon yapmak sağlıklıdır. Cinsel açıdan tatmin olmanı sağlarken, prostat kanseri riskini de düşürecektir. Mastürbasyonun zararı altında yazılan şeyler tamamen pornografi bağımlılığının zararlarıdır. Aslında bir çok şey yazılıp çizilebilir. Fakat en başından beri hep tek bir şey söyledik ve ben de yine aynı şeyi söyleyeceğim.
"Hayatınızın merkezine kendinizi koyun ve kendinizi geliştirin." Bu cümleyi ne zaman sindirirsen, işte o zaman senin kadınların değil; kadınların senin peşinden koşmasını sağlarsın.

-NOGAY
Cevabın için çok teşekkür ederim, hayatımın merkezine her ne kadar kendimi koymaya çalışıyor olsam da cinsel birliktelik yaşamanın nasıl bir his ya da tecrübe olacağını çok fazla merak ediyorum.
Dediğin gibi hormonlarla aşırı fazla alakalı bunun farkındayım ama bende daha fazla merak basıyor.
Kesinlikle millete hava atayım diye bi derdim düşüncem yok yani.
Sadece bunu fazla kafama taktığımdan dolayı hayatımın merkezinde kendim olmam gerektiğini unuttum sanırım.
Gerçekten çok teşekkür ederim.
 
Üst