• ADBlock (Reklam Engelleyici) aktif olduğunda sitedeki videoları görüntüleyemezsiniz. Videoları izleyebilmek için reklamengelleyicilerinizi devre dışı bırakmalısınız.

Muhteşem Set (well-groomed male)

Yumot

Üye
Katılım
2 Ekim 2019
Mesajlar
59
Yaş
20
Şehir
İstanbul
Merhaba arkadaşlar "erkelerin kişisel bakımı nasıl olmalıdır" bunun üzerine konuşacağız.Öncelikle Türkiyedeki erkeklerin çoğunun ne kadar bakımsız olduğunu söylememe gerek yok herhalde ?
Yaz aylarında binilen otobüs,minibüs,metro gibi yerler ter kokusundan ve osuruk kokusundan geçilmiyor güne lanet ederek başlıyor insan,Halkta "erkek adam kaşmı aldırır lan,erkek dediğin kıl almaz,erkek dediğin dar/bol giyinmez vs vs gibi binbir tane saçma sapan tipik ortadoğu kafası ile hareket edilen algılar oluşmuş durumda ee bu durumda haliyle olan burnumuza oluyor,bakım denilince aklınıza ter kokmamak,parfüm sıkmak falan gelmesin hemen cilt bakımı,saç bakımı,kaş bakımı,diş ve ağız,kıyafet vs vs birçok bakım türü vardır
Bunların hepsini yapmak zorundayız.
çokta zor bişey değil aslında haftalık yada günlük olarak sıralamaya alırsanız işiniz epey kolaylaşır.
Bende bir rehber olarak bu yazıyı yazma kararı aldım ozaman bakım nedir nasıl yapılır başlayalım :)...


SAÇ BAKIMI:
Saçlarımız,belkide çoğumuzun en sevdiği kısmı saçlarıdır,kel kalmamak pasaklı gözükmemek ve modern bir görüntü için saç bakımı aksatılmamalıdır.madde madde gidelim.

Şampuan
Her insanın saç yapısı farklıdır.
Başkasının saçına çok iyi gelen bir şampuan markası size zarar verebilir
Öncelikle,saçınız ince telli"mi kalın telli"mi,yağlı"mı kuru"mu bunu tespit edin ve buna göre şampuan kullanın.


Saç kremleri
Saç kremleride saç bakımında vazgeçilmezlerden"dir.
Saçınıza gerekli vitaminleri ve mineralleri sağlar.
Mutlaka saç yapınıza uygun bir saç kremi edinin ve kullanın.

Saç kesimi
Saçma sapan traşlardan uzak durun
Hele ki son zamanlarda moda olan
Ve popüler kültürün kölesi haline gelmiş olan insanların kullandığı
İnek görünümü veren,halk arasında
Şehinşah saçı olarak bilinen o iğrenç modeli asla yapmayın.
Yüz yapınıza uygun ve sizin tarzınızı yansıtan bir saç stiliniz olsun
Her traşta berber değiştirmeyin.
Saçınızı bilen ve sizle belli bir muhabeti olan kaliteli berberlere yönelin.

Saç için yağlar
Buda önemli bir nokta son zamanlarda saçımda genetiğe bağlı olduğunu düşündüğüm dökülmeler oluyordu.
Ama tatlı badem yağı kullanarak bu sorunun üstesinden geldim.
1 ay boyunca 2 günde 1
Saçlarımın diplerine masaj yaparak uyguladım ve mükkemmel bir sonuç aldım saçlarım gürleşti ve dökülmeler durdu.Saçları dökülen arkadaşlar kullanabilir tavsiyemdir..

Fön çekmek
Öncellikle vax,sprey,jole gibi iğrenç
Ötesi tiksindirici maddelerden uzak durun saçınızın anasını belliyor!!!
Eğer düzenli kullanırsanız bunları
Mis gibi ayna görünümünde
Soner sarıkabadayı edasında bir kafaya merhaba demeniz çokta uzak sayılmaz dostlar :))
Fön çekerken saçınızı yakmamaya ve yıpratmamaya özen gösterin.
Saçınızdan uzak tutun ve çok diplere doğru tutmayın.


KAŞ BAKIMI
Kaşlar yüzümüzün şeklini şemalini
Belirleyen son derece önemli kıl parçalarıdır.
Kaş almak zordur ve herkes üstesinden gelemez.
Bu yüzden berberlerde aldırır çoğu kişi
Ama berber o 30 saniyelik aralıkta kaşınızın resmen dnası ile oynayıp çok farklı bir şekilde alarak tüm doğallığın yok edebilir aman dikkat!!
altta görmüş olduğunuz kaş alma tekniği oldukça basit ve kolaydır
Evde kaş alıp berbere güvenmeyen arkadaşlar bunu uygulayabilir.

ilk olarak mavi çizgi gibi tarakla dim dik hiza alın. 2 mavi çizgi arasındaki tüm kaşları yolun.kafanızı kaldırıp ışığa bakarak alırsanız hepsini görebilirsiniz.


şimdi gelelim ikinci adıma kırmızı çizgide ki gibi bu sefer gözlerin bitim yerinden geçirin tarağı. sağ kaşlarda taraktan sağa taşan kısımları, sol kaşlarda taraktan sola taşan kısımları da alın.

üçüncü adım yeşil çizgi. tarakla hizalarken tam göz siyahınızın dışından geçirin. bu kısmın kırmızı çizgiye kadar olan o alt tarafını hafif boşaltın. çok abartmayın . bu sayede yüzünüz daha sert duracak kaşlar yukarı kalktığı için bi miktar.

4. adıma gelirsek eğer kaşın üstünde fazlalık olan, belli yeri kalınlaştırmış 3-5 kılıda alıp bitiriyoruz.

DİŞ VE AĞIZ BAKIMI
Kimse kötü kokan bir nefes ve sapsarı dişler istemez.
Ama bu duruma düşmemek içinde çok az şey yapılır.
Geneldede ölü bedeninden hallice kokan ağız kokusuna sahip bir sürü insan tanınır ve bunlara katlanmak zorunda kalınır.
Dişlerinizi her gün fırçalayın!!
Kendinize saygınız için öz saygı için
Gece yatağınıza girdiğinizde
Aklınıza gelmişse hemen kalkın ve fırçalayın ama asla ihmal etmeyin
Sağlıklı ve beyaz dişler çok fark yaratır arkadaşlar.
Ağız bakım gargaralarını da ihmal etmeyin mutlaka alın
Soktumun sigarasına 15 tl para verene kadar gidip kendi bakımınız için bişeyler alın.

CİLT BAKIMI.

ne demişler bir dirhem et bin kusur örter :) ,cildiniz sivilceli yağlı ve bakımsız ise kusura bakmayın gençler,kızlar suratınıza bile tükürmez kızları geçtim eğer böyle bir cilde sahip olanlar var ise ve bir çözüm üretmeyip böyle yaşamayı kabul etmişse benim için
Küçük bir hamam böceğinden farkı yoktur...
Çok uygun fiyatlara mükemmel içerikte cilt maskeleri satılmakta
Benim size tavsiyem garnier bakım setleridir kendimde kullanıyorum
Ve cidden mükemmel etki yaratıyor.



KIYAFET BAKIMI.
Son zamandaki moda adı altında kapitalizmin dayattığı kıyafetler genelde paspas bir görüntü içeren
Bol ve salaş tişörtler oluyor.
Giyin arkadaşlar kendimde giyiyorum
Ama abartmamakta fayda var
Birtane olsun iki tane olsun
Dolabınız tıpkı amerikalı bir evsizin
Giyim tarzı gibi bol vucuda zerre oturmayan ve sözde "free serseri"imajı veren kıyafetlerle dolup taşmasın
Dozunda ve kararında takılın.
Pantolonlarınız ütülü olsun,kıyafetleriniz temiz ve güzel koksun lekeli olmasın.

Teşekkürler iyi geceler....


..YUMOT..
 

SigmaMale

Üye
Katılım
29 Aralık 2018
Mesajlar
20
Yaş
19
Şehir
Ankara
Saç için zeytinyağını da öneririm haftada 1 kez saç diplerine uygulayın ve 30 dakika sonra yıkayın. Hem saçı parlatıyor hem de güçlendiriyor. Güzel konu olmuş eline sağlık.
 

pawelow

Üye
Katılım
26 Kasım 2018
Mesajlar
270
Şehir
Kayseri
Seyrek kaşlar için badem yagı seyrek sakallar için felan kullanıyorlar güzel içerik dostum ama şuan çoğunu bende uyguluyorum ama sivilceden kurtulamıyorum günde 2 kez dişimi fırçalarım ama genetik olarak sivilce geçmiyor çok şey kullanmama rağmen cidden çok büyük bir engel
 

Tyler

Üye
Katılım
11 Ağustos 2018
Mesajlar
864
Şehir
İstanbul
Sakallarıma nemlendirici yüz kremi sürdüğümde, hem şekil olarak güzel görünüyor, hem de daha canlı ve parlak duruyor. Herkese denemesini öneririm.
 

Yumot

Üye
Katılım
2 Ekim 2019
Mesajlar
59
Yaş
20
Şehir
İstanbul
Sakal nasıl olmalı?
Sakal ve bıyık içinde badem yağını öneriyorum daha gür çıkmasını ve parlak durmasını sağlıyor.
Argan yağıda etkili bir çözüm.
Gidip piyasadaki sakal bakım setlerine o kadar para dökmek saçma çünkü fiyatlar çok uçuk bu yüzden bi badem yağı almanı tavsiye ederim.
 

Yumot

Üye
Katılım
2 Ekim 2019
Mesajlar
59
Yaş
20
Şehir
İstanbul
Seyrek kaşlar için badem yagı seyrek sakallar için felan kullanıyorlar güzel içerik dostum ama şuan çoğunu bende uyguluyorum ama sivilceden kurtulamıyorum günde 2 kez dişimi fırçalarım ama genetik olarak sivilce geçmiyor çok şey kullanmama rağmen cidden çok büyük bir engel
Bende fazla çıkmaz ama kuzenim bu sorunun üstesinden kükürt sabunu kullanarak geldi.Eğer daha önce kullanmadıysan sende bir dene derim.
 
Üst