• Beğen butonunu kullanın arkadaşlar. Yazı yazan kişilerin tek motivasyon kaynağı o beğeni butonu. Paylaşımlarına beğeni gelmeyince insanların şevki kaçıyor.

PARFÜM SEÇİMİ

Katılım
28 Nisan 2018
Mesajlar
288
Beğeniler
137
Yaş
19
Şehir
Mardin
#1
Neye göre seçmeliyim parfümüm bitti ve yeni bir tane almayı planlıyorum sizin kullandığınız veya bildiğiniz güzel bir parfüm var mıdır acaba?
 
Katılım
5 Nisan 2018
Mesajlar
403
Beğeniler
403
Yaş
20
Şehir
Eskişehir
#2
Parfümü bir kızla git birlikte seç bence. Ama bana kalırsa. Kalıcılık ve erkeksi kokan bir parfüm almanı isterim ben a101den 3.5 tlye kalem parfüm alırım :D
 

Godless-Alpha

Mekanın Sahibi
Yönetici
Katılım
28 Mart 2018
Mesajlar
593
Beğeniler
1,430
#3
Parfüm konusu hassas bir mevzu. Eskiden öneri üzerine alırdım veya arkadaşlarımda hoşuma giden parfüm olursa alırdım. Ilginçti ki arkadaşımda çok güzel kokan parfüm bende o kadarda güzel kokmuyordu. Bu nedenle elimde pek kullanılmamış birkaç parfüm var. Günlük hayatta kullanıyorum.

Parfüm tenden tene farklılık gösteriyor. Senin teninde acayip güzel kokan parfüm benim tenimde leş gibi kokabilir. Veyahutta tam tersi olabilir.

100TL'lik parfüm sende leş gibi kokabilirken 10TL'lik parfüm acayip güzel kokabilir.

100TL'lik parfümümde var ve hiç beğenmiyorum. Şu an kullandığım parfümü 2 aydır kullanıyorum ve acayip hoşuma gidiyor.

Çevremdekiler de beğeniyor ve özellikle kız arkadaşım koklarken biraz daha uzun süre kokluyor. Yani eski parfümümle arasında dağlar kadar fark oynuyor.

Az önce internetten bakıp linkini atacaktım ama bulamadım sen düşün yani :) Ha bu arada arkadaşım kullandığım parfümü arayıp bulamamış, kendi 280TL'ye alıp kullandığı parfümü bırakıp benim parfümü mü kullanmaya başladı. :)

Dipnot: Yazın hafif parfümler kullanmalısın kışın ağır parfümler kullanabilirsin.
 
Katılım
28 Nisan 2018
Mesajlar
288
Beğeniler
137
Yaş
19
Şehir
Mardin
#4
Parfüm konusu hassas bir mevzu. Eskiden öneri üzerine alırdım veya arkadaşlarımda hoşuma giden parfüm olursa alırdım. Ilginçti ki arkadaşımda çok güzel kokan parfüm bende o kadarda güzel kokmuyordu. Bu nedenle elimde pek kullanılmamış birkaç parfüm var. Günlük hayatta kullanıyorum.

Parfüm tenden tene farklılık gösteriyor. Senin teninde acayip güzel kokan parfüm benim tenimde leş gibi kokabilir. Veyahutta tam tersi olabilir.

100TL'lik parfüm sende leş gibi kokabilirken 10TL'lik parfüm acayip güzel kokabilir.

100TL'lik parfümümde var ve hiç beğenmiyorum. Şu an kullandığım parfümü 2 aydır kullanıyorum ve acayip hoşuma gidiyor.

Çevremdekiler de beğeniyor ve özellikle kız arkadaşım koklarken biraz daha uzun süre kokluyor. Yani eski parfümümle arasında dağlar kadar fark oynuyor.

Az önce internetten bakıp linkini atacaktım ama bulamadım sen düşün yani :) Ha bu arada arkadaşım kullandığım parfümü arayıp bulamamış, kendi 280TL'ye alıp kullandığı parfümü bırakıp benim parfümü mü kullanmaya başladı. :)
senin kullandığın parfümü bulabilirsin postalasana bana ya kararsız kaldım baya
 
Katılım
22 Nisan 2018
Mesajlar
288
Beğeniler
283
Yaş
22
Şehir
Samsun
#5
Ten rengi işi hikaye önce onu bi söyleyeyim. Olay bakteri florasında o da kişiden kişiye değişiyor. Parfüm almaya gidince bileklerine sık bir yarım saat bir saat takıl sonra bak kokuya. Bir kız ile gitmeni salık veririm dostum.
 

Godless-Alpha

Mekanın Sahibi
Yönetici
Katılım
28 Mart 2018
Mesajlar
593
Beğeniler
1,430
#6
senin kullandığın parfümü bulabilirsin postalasana bana ya kararsız kaldım baya
Adresini ver haftaya yollayayım 1 şişe.
Ten rengi işi hikaye önce onu bi söyleyeyim.
Benim yorumuma itafen söylediysen kastettiğim şey renk değildi kanka. Kastettiğim şey her insanın teninin aynı olmamasıydı. Söylediklerinde katılıyorum. Parfümü ilk sıktığın 10-15 dakika kolonya gibi kokabiliyor sonradan koku çok güzel bir hal alıyor.
 
Katılım
22 Nisan 2018
Mesajlar
288
Beğeniler
283
Yaş
22
Şehir
Samsun
#7
Adresini ver haftaya yollayayım 1 şişe.

Benim yorumuma itafen söylediysen kastettiğim şey renk değildi kanka. Kastettiğim şey her insanın teninin aynı olmamasıydı. Söylediklerinde katılıyorum. Parfümü ilk sıktığın 10-15 dakika kolonya gibi kokabiliyor sonradan koku çok güzel bir hal alıyor.
Öylesine dedim yaygın bir inanış olduğu için. Parfüm işi kompleks bir konu :/
 
Üst