Saldırılara karşı

emrknts

Üye
Katılım
12 Mayıs 2018
Mesajlar
31
Yaş
18
Şehir
Bolu
Sosyal hayatta arkadaşlarımızdan veya her hangi bir tanıdığımızdan gelen saldırılara karşı nasıl bir tutum izlemeliyiz. Bizim üstümüze gelen ve artistlik! taslayan erkeklere karşı nasıl bi şekilde yaklaşmalı görmezden mi gelmeli veya üstüne mi gitmeli ? Ortamda bir kız muhabbeti dönüyor mesela '' o kız sana bakmaz '' , '' onu elde edemezsin '' tarzı bizi aşağılayan veya kızı yükselten 'saldırı!' lara karşı ne yapmalıyız ? Böyle durumlarda çok kararsız kalıyorum.
 
Katılım
12 Mayıs 2018
Mesajlar
83
Yaş
119
Şehir
İstanbul
Loserlerle takılıyorsan sen de bir losersin. Arkadaş çevreni değiş.
 

Godless-Alpha

Mekanın Sahibi
Yönetici
Katılım
28 Mart 2018
Mesajlar
590
'' o kız sana bakmaz '' , '' onu elde edemezsin ''
kendini kanıtlamaya çalışırsan bitersin. Aynen kanka de geç ya da başka bir teknik uygula. Sen hiçbir kızla sevişmemişsin derlerse kız mı o ne? de. Çirkinsin diyorlarsa hayır çok çirkinim de. Bu kendini eziklemek değil kendimi kanıtlamaya ihtiyacım yok demektir.
 

emrknts

Üye
Katılım
12 Mayıs 2018
Mesajlar
31
Yaş
18
Şehir
Bolu
Loserlerle takılıyorsan sen de bir losersin. Arkadaş çevreni değiş.
Arkadaş çevrem 2 senedir benimle ben red pill felsefesini öğrendiğimden beri çok yol kat ettim. Aramızda iyi bir bağ var arkadaşlarımla. Arkadaş çevremi değişmek yerine onları da o halden kurtarmaya çabalamak gibi bir alternatifim yok mu ? Filmlerde de gördüğümüz futbol takımları gibi mesela çoğu alfa diye tabir edebileceğimiz karakterler. Arkadaşlarımın da bu şekilde olması için çabalasam ve onlara da gerçekleri göstersem daha iyi olmaz mı ?
 
Katılım
12 Mayıs 2018
Mesajlar
83
Yaş
119
Şehir
İstanbul
Batan gemiden önce kendini kurtar, zaten kurtulanlar seni bulacaktır.
 
Katılım
4 Nisan 2018
Mesajlar
149
Yaş
18
Şehir
İçel
Vur yumruğu oturt :D
Şaka bir yana güçlü ol evet güçlü ol fiziki ve mental açıdan güçlü ol uzmanlaştığın alanlar olsun bunlar saygınlık kazandırır ve saygın birine saygı duyarlar
Ve ''kızı sana bakmaz'' cümlesini gerçekçi bir şekilde sunan arkadaşlarını dinle, durmadan seni gazlamalarının alemi yok.
 

Alfa

Üye
Katılım
5 Mayıs 2018
Mesajlar
302
Şehir
Diyarbakır
Benimde oyle arkadaslarim vardi . Hatta iki tanesi 13 yil oldu. Ama beni dibe cekmeye calisiyorlardi ara sira baska ortamlarda laf atiyorlardi. Bende biraktim bu sene . Artik cok soguk davraniyorum cidden hic yapmacik olasim yok . Kendileri selam veriyorlar filan . Bugun bi tanesi baktim ovuyor beni bilmem boyun uzamis masallah kaliplasmissin falan agirdan aldim her zaman ki gibi cunku haklarini kaybettiler.
 
Mobile app for XenForo 2 by Appify
Üst