• ADBlock (Reklam Engelleyici) aktif olduğunda sitedeki videoları görüntüleyemezsiniz. Videoları izleyebilmek için reklamengelleyicilerinizi devre dışı bırakmalısınız.

Sen güçsüz değilsin ! KALK AYAĞA

EminBey

Üye
Katılım
28 Mart 2019
Mesajlar
180
Şehir
Bursa
Giriş
Evet beyler biliyorum hayat sizi zorluyor,yoruluyorsunuz, üzülüyorsunuz,sinirleniyorsunuz.Ama unutmayın bunlar gelip geçici şeyler.Sizlerin hayatınıza odaklanması gerek.Bu yazıyı yazma sebebim de zaten bu.Sizi tekrar ayağa kaldırmak.
İnsan Bazen Düşer
Bir hafta önce deneme sonuçlarımı inceliyordum ve vasat olan sonuçlar beni gerçekten üzmüştü.Ayrıca etrafımda ki birkaç arkadaş görünümlü asalağın da moralimi bozması üzerine moralim bozuk şekilde eve gelip biraz uyumak istiyordum.Eve geldiğimde annem ve babam ne oldu niye moralin bozuk dediklerinde konuşmak istemediğimi söyleyip yatağa uzanıp yattım.Tabi annem ve babamı biraz üzmüştüm.Uyandığımda gerçekten kötü bir haldeydim,ruhen daralmıştım.Bunun üzerine çıkıp biraz hava aldım sonrasında bir duş alıp dizi izleyerek kafamı dağıttım ama asla pes etmedim.Tekrar kalkıp ders çalışmaya devam ettim,anne ve babamdan güzel şekilde özür diledim.Mis gibi giyindim ve okula gidip 1 hafta boyunca denemeye girmeye devam ettim.Şu an bir haftalık çalışmayla netlerim belirgin şekilde artış gösterdi.Ve bakın sonuç ;
O dalga geçen asalaklar daha çok takılmaya başladılar ama yüzlerinde ki kıskançlık gerçekten belli oluyordu.
Hayatta Sizi Engellemeye Çalışanlar Olacaktır.
Daima anlam veremediğiniz biçimde sizi kıskananlar ve size engel olmaya çalışanlar,moralini bozmak isteyenler olur.Dediğim gibi bunlar sizi kıskandığı için böyle yapıyorlar aq.Kendilerinin kazanmalarını istedikleri kadar sizin de kaybetmenizi istiyorlar.İşte "Yok ben çalışmıyorum lan zekiyim ben" lafları falan yalan beyler.Kimse f=m.a yı deha dahi olsa çalışmadan bilemez.Unutmayın bunları.Bu adamlar sizi manüple etmeye çalışıyorlar.Sen yapamazsın diyerek yapamayacaklarına inandırıyorlar.Ama siz "Canım arkadaşım doğru söylüyor" söylemelerine kapılıp yapamayacağınızı düşünüyorsunuz.
Peki Bu Soğancücüklerine Karşı Ne Yapacağız ?
Öncelikle bunları ne kadar ciddiye alırsanız sizinle o kadar uğraşmaktan zevk alırlar.Bakın zevk alırlar diyorum.Eğer siz bu adamları ciddiye almazsanız bir zaman sonra sizi maniple edemediklerini görünce öfkeden kuduracaklar.Üstünüze daha çok gelecekler ama bu onları yiyip bitirecek.Siz ne kadar daha çok çalışırsanız,ne kadar onları ti'ye alırsanız onlar daha çok uğraşmak isteyecekler.Ve sonunda sizin başarınıza boyun eğecek ve çekilecekler.Yani bu sülüklere fırsat vermeyin sakın.Mesela sana "Sen çalışsan da yapamazsın aq" mı dedi.Sakın neden deme.Bu onu ciddiye aldığını gösterir."Harbi aq çalışıyoruz yapamıyoruz" de.Gülüp geç ve git iki katı daha fazla çalış.Sakın kin gütme,sürekli gülümse ki bu onları daha da çileye sokar.
Sonuç Olarak
Unutmayın beyler etrafınızda ki çok az insan sizin kazanmanızı isteyen kesimdir.Kalanlarsa sizi edebilirse bu yarıştan diskalifiye eder,edemezse de sizden menfaat bekler ve yararlanmak için yanınızda durur.Siz siz olun asalak insanlara karşı asla asla asla pes etmeyin.'Siz bitti demeden bitmez'.
Sohbetimizi Mustafa Kemal ATATÜRK'ün şu sözüyle bitirmek istiyorum.
'Yalnız tek bir şeye ihtiyacımız vardır,çalışkan olmak'
Sevgilerimle esen kalın.
-Bu yolda ki destekçiniz Emin :)
 
Son düzenleme:
Üst