• ADBlock (Reklam Engelleyici) aktif olduğunda sitedeki videoları görüntüleyemezsiniz. Videoları izleyebilmek için reklamengelleyicilerinizi devre dışı bırakmalısınız.

Sınırsız netflix üyeliği yapma rehberi

Tyler

Üye
Katılım
11 Ağustos 2018
Mesajlar
598
Şehir
İstanbul
Selam beyler, dün herkese netflix üyeliğinizi tek kuruş harcamadan her ay nasıl ücretsiz bir şekilde izleyeceğinizi anlatacağım geniş bir şekilde.
Gereken malzemeler, bir tane kart - her ay için bir tane mail hesabını.

1-Netflix hesabı oluşturma
- Evet beyler ilk başta kartımız ile normal ilk aylık ücretsiz olarak hesabımızı oluşturduk ve diyelim ki bitti o üyeliğimiz ve dımdızlak kaldık. Netflix bizden üyeliğimizi 40 tl gibi bir ücretle yenilememizi istiyor. Sanırsın digitürk uydu alıcısı satıyorlar aylık olarak amk ! Siz güzel bir şekilde netflixe siktiri çekeceksiniz ve üyelik iptalinizi yapacaksınız ilk başta.

Daha sonra fatura bilgilerine girdiğiniz de sizin o hesabı oluşturduğunuz kredi kartınız orada kayıtlı bir şekilde durur. Aaaa kendinize diyeceksiniz ki, ulan ben iptal ettim fakat bu kredi kartı bilgilerim hala burada böyle duruyor sikerim güvenemem ben bunlara deyip netflixin resmi mail hesabına posta atacaksınız.

2-Netflix fatura bilgileri kaldırma
Evet arkadaşlar işin en önemli kısmına geldik. Asıl olay burada başlıyor. Netflixin yapmakta zorunlu olduğu bir konu ise kullanıcının kredi kartı bilgilerine hiçbir şekilde etkileşime geçemezler ve kullanıcısının bu konuda ki isteklerini yerine getirmek zorunda. Biz netflixin resmi mail hesabına posta atacağız aynı bu şekilde.

Gmail'den yapmanızı öneririm çünkü hotmail adreslerini bilmiyorum. Eğer ki siz biliyorsanız oradan da yapabilirsiniz.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gmail adresleri; privacy@netflix.com
Yollayacağınız mesaj;
Ekte belirttiğim hesabımda bulunan kredi kartı bilgimi silmek istiyorum. Yardımlarınızı bekliyorum...
Netflix mailim: *********@gmail.com
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Daha sonra ise bunlar sizin hesabınızı 1 hafta içerisin de fatura bilgilerinizi kaldırmak zorunda oluyor. İlk başta ilk gün falan ingilizce uzun bir gereksiz mesaj atacaktır onu önemsemeyin. 1 Hafta sonra ise böyle bir mesaj gelecektir:

12 Haz 2019 23:25

Alıcı: ben






E-postanız için teşekkür ederiz.

Ödeme yönteminizi talebiniz doğrultusunda hesabınızdan kaldırdık.

Saygılarımızla,

Netflix


Evet beyler işlem bu kadardı. Burada olan şey kredi kartı bilgilerimiz o hesabımızdan kalktığı için yeni mail açıp aynı kredi kartı bilgileri ile tekrardan 1 aylık üyelik açabilirsiniz. Bu netflixin yapmakta zorunda oldukları bir açıktır ve kapatırlar mı hiç bilmem fakat ben 4 aydır kullanıyorum ve netlfix kullanmamama rağmen yapıyorum. Çünkü hesabımı verdiğim bazı kişiler var ve ara sıra televizyondan izlediğim filmler oluyor.

İşlem bittikten sonra hesabı açtığınız da yani; direk üyelik iptali yapıp kart bilgilerinizin kaldırılmasını isteyebilirsiniz yeni kurduğunuz maile girip. Bunun sebebi üyeliğiniz bittikten sonra yapıp mail atarsanız 1 hafta beklemek zorunda kalacaksınız. Fatura bilgileriniz kalksa bile hesabınız 1 aylık bir kullanım zorunluluğu olduğundan açık bir şekilde kalıyor ve kullanıyorsunuz. Üyeliğiniz bittikten sonra rahat bir şekilde beklemeden yeni hesabınızı açarsınız ve vakit kaybetmeden kullanırsınız.
Fazla emek vermeden elde ettiğim bir bilgiyi kendi çıkarlarım doğrultusunda paylaşmayı pek doğru bulmadığımdan herkese vermeye çalışıyorum elimden geldiğince bu bilgiyi. Siz de aynı şeyi yaparsanız daha iyi hissedersiniz ahlaken.
Bizi sömüren insanlığın zaaflarını kullanıp kendi çıkarlarımızı düşünmek bana daha mantıklı geldi.

KORSANA EVET !
 

emre221

Üye
Katılım
1 Temmuz 2019
Mesajlar
7
Yaş
23
Şehir
İçel
Arkadasin anlattığına ek bende yardımcı olayım . Is bank sanal kart kullanabilirsiniz . Icine 1 lira atın onu geri veriyor zaten . Ayrica gmail adresi acmaniza gerek yok . Gmail aradaki nokta işaretini görmezden gelir . Yani em.re@gmail.com a göndereceğiniz mail emre@gmail adresine gelir . Bu şekilde 30 gunde bir 5 dk vakit ayırarak uyelik alabilirsiniz . Not :her ay sanal karti kapatip acmaniz lazim , bilgilerin değişmesi için
 

Tyler

Üye
Katılım
11 Ağustos 2018
Mesajlar
598
Şehir
İstanbul
Arkadasin anlattığına ek bende yardımcı olayım . Is bank sanal kart kullanabilirsiniz . Icine 1 lira atın onu geri veriyor zaten . Ayrica gmail adresi acmaniza gerek yok . Gmail aradaki nokta işaretini görmezden gelir . Yani em.re@gmail.com a göndereceğiniz mail emre@gmail adresine gelir . Bu şekilde 30 gunde bir 5 dk vakit ayırarak uyelik alabilirsiniz . Not :her ay sanal karti kapatip acmaniz lazim , bilgilerin değişmesi için
Kardo, sanal kartın limiti bir yere kadar değil mi ? senelik 7 8 hak vermek gibi ?
 
Üst