• ADBlock (Reklam Engelleyici) aktif olduğunda sitedeki videoları görüntüleyemezsiniz. Videoları izleyebilmek için reklamengelleyicilerinizi devre dışı bırakmalısınız.

Siz ne yapardınız ?

alwian

Üye
Katılım
12 Mart 2019
Mesajlar
22
Yaş
19
Şehir
İstanbul
Beyler daha önce yapan arkadaşım oldu mu bilmiyorum ama olduysada tekrar amaçlı olsun.Kafasında genel olarak soru işareti olan arkadaşlarım için ne yapıcam diye düşünen dostlarım için şöyle birşey yapalım.
Kafede veya işlek bi caddenin bankında tek başına oturan bir kız gördünüz ve gerçekten alımlı ilginizi çeken bir kız.Bu kızı tavlamak istiyorsunuz nasıl yaratıcı bir diyalogla giriş yapıp kendinize çekerdiniz ?

Edit:
- Seni böyle işlek bir cadde de yalnız oturmaya iten şey ne ? (kız tam ağzını açıp birşey diyecekken) biliyorum beni bekliyodun(alaycı ve hafif p*ç tebessümüyle) sonra elinizi uzatıp isminizi söyleyebilirsiniz.Reddedilmediğinizi varsayıyorum yahut reddedilsenizde umrunuzda tabiki olmasın biz reddedilincede kazananlardanız.Sonra oda ismini söyleyecektir.Ondan sonra biraz kendinizden bahsedip muhabbeti ilerletebilirsiniz.Sonrasında :
- Uzaktan bankta oturduğunu görünce fiziğin daha iyi gözüküyordu yanına oturunca alnın bir geniş mi geldi ne umarım sende diğer bakımsız kezbanlar gibi beni korkutmayacaksın değil mi ?(yine hafif bir gülümsemeyle tahrik ediyoruz) vs vs böyle bilmem başka türlü uzatabiliriz aklıma anlık bu diyaloglar geldi idare eder.

Yani arkadaşlar bu benim editimdi sizde böyle nasıl giriş yapıcağınızı sonrasında nasıl bir yere bağlayacağınızı ve nasıl negler kullanıp tahrik edeceğinizi yazıp kafasından bu konuda soru işareti olan arkadaslar da yararlanır göreyim sizi.
 

demasaya

Üye
Katılım
1 Şubat 2019
Mesajlar
38
Yaş
20
Şehir
İstanbul
Türkiyede bunu yaparsan tecavüzcü damgası bile yiyebilirsin, riskli ama işe yararsada tam yarar.
 

Negan

Üye
Katılım
14 Mart 2019
Mesajlar
135
Yaş
18
Şehir
Konya
Konya'da bunu kaldırabilecek kadın var mıdır acaba, ilk tanıştığınız kişiye neg atılmamalı yada daha kibar negler olabilir,
 

TheRipper

Fahri Üye
Katılım
25 Mayıs 2018
Mesajlar
572
Şehir
İstanbul

alwian

Üye
Katılım
12 Mart 2019
Mesajlar
22
Yaş
19
Şehir
İstanbul
Konya'da bunu kaldırabilecek kadın var mıdır acaba, ilk tanıştığınız kişiye neg atılmamalı yada daha kibar negler olabilir,
amaç zaten ilk tanıştığında hafif negler atip tahrik etmek ve tavlamak ilk atmayacaksında ne zaman atacaksın ? kendinize güvenmiyorsunuz kız reddetse terslesede siktiri çekip uzaklas oradan zor birşey değil
 

alwian

Üye
Katılım
12 Mart 2019
Mesajlar
22
Yaş
19
Şehir
İstanbul
Türkiyede bunu yaparsan tecavüzcü damgası bile yiyebilirsin, riskli ama işe yararsada tam yarar.
neyin tecavüzcüsünden bahsediyorsun sen kadına herhangi bir temas ve tacizde mi bulunuyorsun kadınlar erkeklere muhtaç değilmiş gibi konusma dostum
 
Üst