• ADBlock (Reklam Engelleyici) aktif olduğunda sitedeki videoları görüntüleyemezsiniz. Videoları izleyebilmek için reklamengelleyicilerinizi devre dışı bırakmalısınız.

Sosyal Robot musunuz?

bluevaws

Üye
Katılım
21 Mayıs 2018
Mesajlar
9
Şehir
İstanbul
Sizde fark ettiniz mi bilmiyorum ama özellikle lise yaş ortalamasına olanlar oyununu mantığını birkaç kitaptan okuyup anladıklarıyla saat sorma adres sorma ve sonrasında çeşitli açılışlarla sokağa çıkıyorlar ve bu oyun konusunu çok çok fazla kafaya takıyorlar. Bu konuyu Style, 2005 yılında zaten kitabında aktarmış aynen alıntılıyorum.
.....
Sosyal Bir Robot musunuz?
Topluluktaki çoğu insanda bir gariplik olduğunu fark ettiniz mi? Onlara sadece bakarak, bir şeylerin eksik olduğunu söyleyebiliyorsunuz. Onlar tam anlamıyla. İnsan değiller.
Hatta bu adamların bazıları sahada iyi işler çıkarıyorlar. Güzel tepkiler alıyorlar -hatta. bazen telefon numaraları ve s*ks bile- fakat hiçbir zaman kız arkadaşları olmuyor.
Siz bu adamlardan biri misiniz?
Bulmak için, kendinize şu sorulan sorun:
• Bir kadınla konuşurken "malzemeleriniz" bittiğinde panik oluyor musunuz?
• Sizce bir kadının size söylediği şey %100 olumlu değilse bunu "yalan testi" olarak mı görüyorsunuz?
• Bir kadınla münasebeti olan herhangi diğer bir erkeği yok edilmesi gereken bir GAER olarak mı görüyorsunuz?
• Bir kadını "Notu kaç?" diye sormadım tartışamıyor musunuz?
• Hayatınızdaki yatmadığınız kadınlara arkadaş yerine ''pivot" diyor musunuz?
• Sosyal olmayan bir ortamda bir kadının yanındayken, mesela bir ii toplantısı ya da bir bakım evindeyken, adrenaliniz yükseliyor ve onu şarj etmeye zorunlu hissediyor musunuz?
• Kitaplar, filmler, arkadaşlar, aile, iş, okul, yiyecek, içecek gibi, tavlama ile ilgisi olmayan şeyleri değerli bulmayı bıraktınız mı?
• Kendinize olan merhametiniz, kadınların size verdiği tepkilere mi dayanıyor?
Eğer böyleyse siz sosyal bir robotsunuz.
Tanıdığım çoğu şarjörler birer sosyal robot. Bu özellikle, topluluğu gençliğinde ve yirmili yaşlarında keşfedenler için geçerli Çünkü onlar gerçek dünya deneyimini pek de fazla yaşamadan, sosyalleşmeyi neredeyse tamamen İnternet'te okudukları veya atölyelerde öğrendikleri kurallar ve teoriler üzerine kuruyorlar. Onlar asla normal olamayabilirler. Bu sosyal robotlardan biriyle harika bir yirmi dakikalık oyun geçiren bir kadın, onlarda kendi için çok da fazla bir şey olmadığını anlıyor. Sonra da onlar kadınların tekin olmadıklarından yakınan mesajlar yolluyorlar. İnternet haber grupları ve tavlama hayat tarzı size çok şey katabilir -bana çok şey kattığını biliyorum-- ama çok şeyi de alıp götürebilir. Tek boyutlu bir İnsan olup çıkabilirsiniz. Çevrenizdeki herkesin de birer sosyal robot olduğunu düşünüp giderek onlara benzeyebilirsiniz. Bunun çözümü, kadınları tavlamanın en iyi yönteminin onları tavlamaktan daha iyi bir şey yapmak olduğunu hatırlamaktır. Bazı tipler oyunu öğrenmek için her şeyden vazgeçiyorlar - okul, iş, hatta kız arkadaşlar. Fakat bunların hepsi bir erkeği tamamlayan ve karşı cinse olan çekiciliğini arttıran şeylerdir. Siz de hayatınızı dengeleyin. Eğer kendiniz için bir şey yapabilirseniz, kadınlar size koşacaktır ve burada öğrendikleriniz sizin onlarla baş etmenize olanak sağlayacaktır.
-Style
 

Gerald

Üye
Katılım
5 Nisan 2018
Mesajlar
167
Şehir
Gaziantep
Tam olarak buydum,farkına varmamı sağlayıp bu güzel yazıyı paylaştığın için teşekkürler dostum.
 

MerLin

Üye
Katılım
22 Haziran 2018
Mesajlar
172
Şehir
İstanbul
Güzel bir yazı olmuş sen yazmazsan ben yazacaktım açıkcası.
 

Godless-Alpha

Mekanın Sahibi
Yönetici
Katılım
28 Mart 2018
Mesajlar
582
Style buna Sosyal Robot demiş ben her şeyin abartısı zarar diyorum.
Şöyle ki burada Style'nin bahsettiği durum Türkiye'de şöyle 5-10 sene daha yaşanması mümkün olmayan bir durum. Türkiye bir geçiş sürecinde. O süreci tamamladığında yeni jenerasyon bu konularda daha rahat olacak.

Lakin Style tamamen haklı. O nedenle forumda sadece PUA bölümü yok. Filmler, genel kültür, müzik, kitaplar vs. bir erkeğin ihtiyacı olan hemen hemen her şeyi ekledik foruma.

İnsan karakteri ve davranışları şekillenebilir. Bazı karakteristik özellikler bizde yoktu başlangıçta. Zaman içerisinde o karakter özelliklerini sanki bizde varmış gibi davrandık. İlk başlarda bu davranışımız çok yapmacık dursa da sonrasında benimsedik. Yani eskiden yapmacık duran davranışlar şimdi ise sanki doğduğumuzdan beri böyleymişiz edası uyandırıyor.

Bu nedenle ilk başlarda set açma olaylarını falan kesinlikle destekliyorum. Yani bir süre üzerine tamamen kafa yorulması gerektiğini düşünüyorum. Sonrasında benimsendiği takdirde yani yapmacıklık gidip karakterimizin bir parçası haline geldiğinde bu abartıdan uzaklaşılmalı.

Adam spor salonuna gidiyor vücut geliştirmek için. Sonrasında yatıp kalkıp onu düşünüyor. Bir mekana gittiklerinde yok ben onu yemem onun yağ oranı fazla yok şunun kalorisi fazla. Tamamen aynı şey bu bahsettiğinle. Yani bu elemanların konuştukları tek muhabbette karı kız oluyor. Karı kızın olmadığı yerlere gitmiyorlar. Karı kız olmadığı takdirde eğlenemiyorlar.

Lakin dediğim gibi Türkiye'de böyle olması henüz mümkün değil.
 
Üst