• ADBlock (Reklam Engelleyici) aktif olduğunda sitedeki videoları görüntüleyemezsiniz. Videoları izleyebilmek için reklamengelleyicilerinizi devre dışı bırakmalısınız.

Türk kızının g*t kalkıklığının sebebi,Uydu erkek

Katılım
6 Nisan 2018
Mesajlar
222
Yaş
23
Şehir
İstanbul
Türk kızının g*t kalkıklığının sebebi

Malesef toplumumuzdaki meriçlerin yarattığı bir mağduriyet. bunlar zamanın da yazıldı, çizildi ben şuraya bırakayım isteyen okusun.
üzgünüm beyler ama bunun sorumlusu prenses yetiştiren aileler, toplum baskısı,
sapıklar ve taciz değil. sizsiniz. kadınları elde etme skalasını arttırıyorsunuz. bir ton
gereksiz hediye alıyorsunuz. annenize- babanıza yapmayacağınız fedakarlıkları
bunlar için yapıyorsunuz hatun sizi istemiyor ama hala onun peşinde koşuyor,
mesajlar atıp cici görünmeye çalışıyorsunuz. peki sonunda ne elde ediyorsunuz?
hiçbir şey.

Uydu erkek olup, friendzone'da kalmayı göze alıp gereksiz fedakarlık yaparsanız
üçün birini alırsınız çünkü o hatuna sizin gibi davranacak milyonlarca adam var. diğer
erkeklerde en ufak bir üstünlük görse direk gönlü o adamlardan birine kayacak
(bkz: hipergami)

Sevgili yapma olayını hayat memat meselesi haline getiren insanları hiçbir zaman
anlamadım. dünyaya geliş amacın sadece hatun bulup çiftleşmek mi? onca yazar,
sanatçı, bilim adamı senin gibi düşünseydi sıçmıştık. hala mağara duvarlarına resim
çiziyorduk. git kendine hobiler edin. spor yap. kitap oku. yeni yerler gör. yeni
insanlarla tanış. bu esnada bir ilişki başlarsa başlar. olmazsa üsteleme. her önüne
gelen kıza helalim, çocuklarımın anası muamelesi yapma. helal süt emmiş hatun
bulma çabasına girme. bulamazsın. yaşanılanları ajite etme. yaşanılanlardan ders al.
olmuyorsa uzatma. irtibatı kes ve geri dönüşler yapma. kim olursa olsun onu
hayatının temeline oturtma.

Uydu Erkek

Üniversitede ve iş yaşamında sıkça karşılaşılan erkek tipi. delikanlılarımız
üniversiteye adım atmayagörsün veya bir işe başlamasın. hemen meriçleşme eğilimi
gösteriyorlar. uydu erkek modeli, meriçliğin bir alt seviyesi oluyor. tedavi edilmezse
ciddi bireysel ve toplumsal hasarlara sebebiyet verebiliyor.

Hani kantinde gördüğün, hep 5-6 kişiyle oturan o güzel kız var ya, hani benim kızdan
çok erkek arkadaşım var yaa, diyen. tanıdın mı onu? hani favori kitabı kürk mantolu
madonna olan kız. hala tanımadın mı? hani geçen sana numarasını verdi. arada
görüşelim, dedi. sen de kek gibi aradın. mesaj attın ama dönüş yapmadı ya. sonra
sen okulda kızı gördün. neden aramıyorsun, dedin. çok yoğunum yaa, dedi. sonra
başka bir erkekle gördün ve tanıştırayım. bu da sevgilim berk, dedi. şimdi hatırladın.

O kızın senin gibi üç- dört tane daha uydusu var. çevresine senin gibileri toplayıp ilgi
açlığını gideriyor. kız arkadaşlarına, yaa biliyo musun zamanında bu da bana yazdı,
diyor. hatta sen ileri gittin. oturup sevgilisiyle tanıştın. kızla arkadaş olduğunu
düşünüyorsun. kız da sana sevgilisinden bahsedip dertlerini anlatıyor arada. sen
kuzu kuzu dinliyorsun. sonra eşyaları taşınacaksa seni arıyor. hemen gidip
hamallığını yapıyorsun. sevgilisiyle kavga ediyor ve seni arıyor. sen direk gidip kızla
dertleşiyorsun. umut fakirin ekmeği misali...

Kızımız o hefiten ayrılıyor. sen mutlu oluyorsun. üzüldüm yaa, diyerek kızı teselli
ediyorsun. sonra kızın senle birlikte olacağını düşünüp seviniyorsun. sonra ne oluyor
tahmin et. kızımız başka bir elemanla çıkmaya başlıyor. seni arkadaş olarak
seviyorum. sen çok iyi birisin. benim için çok değerlisin, diyor. sen ceptesin. kız
dersleri anlamıyor. kızın evine gidip ders çalışıyorsunuz. erkek arkadaşı kıllanıyor.
kızla arası bozulmaya başlamış. sonra kız senle irtibatı koparıyor. sen yine mesajlar
atıyorsun. kız dönüş yapmıyor. okulda görünce senin yanına geliyor ve sevgilim
görüşmemizi istemiyo yaa, diyor.

Gel zaman git zaman kızımız bu heriften de ayrılıyor. sen dertlisin. kafayı takmışsın
kıza. kızdan bir mesaj geliyor. "napıyosun??? " sen direk " özledim... " diye konuya
giriyorsun. sıçtın. sıvadın. bir de üstüne tüy diktin. bravo!
bunları bir tek sen yapmadın. üzülme. bu hatayı yapan binlerce erkek var. yapmadım,
diyen yalan söylüyordur. sorun hata yapmakta değil zaten. sorun bu hatayı devam
ettirmekte. çözüm ise sende bitiyor.

Kaynak: The Red Pill
 
Son düzenleme:

TeamStar

Üye
Katılım
7 Ağustos 2018
Mesajlar
404
Şehir
Kayseri
Benim ciktigim bi kiza arkadas ayagina yavsardi ezik tabi kiz agzinin tadini biliyor
 

Burched

Üye
Katılım
16 Eylül 2018
Mesajlar
6
Yaş
19
Şehir
Bursa
Peki kızın sevgilisi hakkında konuşmasını engelleme tekniğiniz nedir? Ben, anlattıkların beni ilgilendirmiyor diyorum.
 
Katılım
26 Temmuz 2018
Mesajlar
120
Şehir
Bursa
aile yapısı ve sosyal beklentiler.

beyler eğer dediğiniz gibi olsaydı ilkokul , ortaokul çağındaki kızlar şımarık olmazlardı. kızlar her zaman daha şımarıktır. üstte saydığım iki sebepten ötürü.

erkeklerde aynı şekilde şımarıktır. bize bakmayın. adamda tip yok ama kendini brad pitt zannediyor.
 
Üst