• ADBlock (Reklam Engelleyici) aktif olduğunda sitedeki videoları görüntüleyemezsiniz. Videoları izleyebilmek için reklamengelleyicilerinizi devre dışı bırakmalısınız.

türkiyeden kaçmak hakkında bilgisi olan

jheeky

Üye
Katılım
3 Ağustos 2019
Mesajlar
28
Yaş
19
Şehir
Kırıkkale
nasıl kaçılır bu ülkeden her an her şey olabilme riski var her an savaş çıkabilir eğitim bok gibi zaten burda okuyacağıma okumamam daha iyi yaşım şuan 17 üniyi başka ülkede okumak istiyorum maddi durumum ortalamanın baya üstünde
nereye nasıl gidilir bilgisi olan varsa sevinirim
ayrıca yaşadığın büyüdüğün ülkeyi sevmediğin için terketmekle ilgili fikirlerinizi de yazabilirsiniz
 

Defkhan

Üye
Katılım
29 Nisan 2018
Mesajlar
58
Yaş
21
Şehir
Ankara
work and travella çıkılabilir. çok yapmak istiyorum ben de
 

obwachi

Üye
Katılım
25 Temmuz 2019
Mesajlar
39
Şehir
İstanbul
Dil eğitimi ile gidip irlandada çalışabiliyorsun belli bir süre oradan sonrası sana bağlı çoğu ülkeye gitmek aslında zor değil biraz birikimin olursa dil okulu bahanesiyle vs gidip kalabilirsin bir yolunu bulmak kaidesiyle Üni okuyorsan WAT (Work and Travel) yapabilirsin yada hiç birşeyim yok diyorsan atıyorum amerikaya turist olarak gidersin gezip geri dönücem gibi adamlar senin geri döneceğine inanırlarsa vizeyi alıyorsun genelde oradada bi dil okulu ile anlaşırsın 1 yıl zamanın olur ne yaparsan yaparsın artık evlenirmisin bilemem
 
Katılım
19 Mart 2019
Mesajlar
93
Yaş
16
Şehir
Ankara
Dil eğitimi ile gidip irlandada çalışabiliyorsun belli bir süre oradan sonrası sana bağlı çoğu ülkeye gitmek aslında zor değil biraz birikimin olursa dil okulu bahanesiyle vs gidip kalabilirsin bir yolunu bulmak kaidesiyle Üni okuyorsan WAT (Work and Travel) yapabilirsin yada hiç birşeyim yok diyorsan atıyorum amerikaya turist olarak gidersin gezip geri dönücem gibi adamlar senin geri döneceğine inanırlarsa vizeyi alıyorsun genelde oradada bi dil okulu ile anlaşırsın 1 yıl zamanın olur ne yaparsan yaparsın artık evlenirmisin bilemem
banka soygunu planı gibi amk sevdim 😂
 
Katılım
17 Ekim 2018
Mesajlar
17
Yaş
24
Şehir
Antalya
Dostum 24 yaşındayım. Yaklaşık olarak senin yaşlarında ben de aynı şeyleri düşünüyordum. Vücuttaki hormon dengesi vs sonuçta blu çağı denen çağdasın ve karamsarlık hakim. Hala da gitmeyi isterim ama eskisi gibi yurt dışına yerleşme merakım kalmadı. Eğitim almaktaki amaç ilerde iyi bir hayat ve daha çok kaynağa ulaşmak temelde, kim ne derse desin. Sana tavsiyem şimdiden satış pozisyonlarında tecrübe edinip ilerde ticaretle uğraşman. Biraz cesur, biraz zeki, biraz da insan ilişkilerinde iyiysen emin ol Türkiye'de kalbur üstü bir gelir sahibi olmak, yurt dışına yerleşip orda kabul görmekten çok daha kolay. Türk pasaportunun değersizliğiyle yüzleştiğin zaman bana hak vereceksin. İnanmıyorsan etraftaki lüks yaşam sürdüren ama iki kelimeyi bir araya getiremeyen ticaret erbabı kişilere bak. Hangisi britanya'ya kabul görürdü :d ama çoğunun 20 yaşındaki oğluna aldığı arabaya doktorlar iç geçirerek bakıyor. Naçizane tavsiyem bu
 

jheeky

Üye
Katılım
3 Ağustos 2019
Mesajlar
28
Yaş
19
Şehir
Kırıkkale
Dostum 24 yaşındayım. Yaklaşık olarak senin yaşlarında ben de aynı şeyleri düşünüyordum. Vücuttaki hormon dengesi vs sonuçta blu çağı denen çağdasın ve karamsarlık hakim. Hala da gitmeyi isterim ama eskisi gibi yurt dışına yerleşme merakım kalmadı. Eğitim almaktaki amaç ilerde iyi bir hayat ve daha çok kaynağa ulaşmak temelde, kim ne derse desin. Sana tavsiyem şimdiden satış pozisyonlarında tecrübe edinip ilerde ticaretle uğraşman. Biraz cesur, biraz zeki, biraz da insan ilişkilerinde iyiysen emin ol Türkiye'de kalbur üstü bir gelir sahibi olmak, yurt dışına yerleşip orda kabul görmekten çok daha kolay. Türk pasaportunun değersizliğiyle yüzleştiğin zaman bana hak vereceksin. İnanmıyorsan etraftaki lüks yaşam sürdüren ama iki kelimeyi bir araya getiremeyen ticaret erbabı kişilere bak. Hangisi britanya'ya kabul görürdü :d ama çoğunun 20 yaşındaki oğluna aldığı arabaya doktorlar iç geçirerek bakıyor. Naçizane tavsiyem bu
girişime ve ticarete merakım var nerden nasıl başlayabilirim fikriniz var mı ?
 
Katılım
12 Ağustos 2019
Mesajlar
11
Yaş
21
Şehir
İstanbul
Yaşadığımız coğrafya sıkıntılı bi yer evet. Ama bunu yaratanlarda o muazzam , şahane görünen ülkeler. Bi kere Dünyada Rusya ve Amerika gibi iki tehlikeli güç varken nereye gidersen git her yer muhtemel savaş bölgesi.
İki ülkenin elindede öyle silah teknolojisi var ki sanırım belgeseli vardı açıp bakabilirsin. Bu teknolojiyle Dünyanın sonunun gelmesi kaçınılmaz. İki tarafta şuan birbirine yalnızca kabadayılık yapıyo. Daha ileri giderlerse olabilecekleri onlarda biliyolar ama bigün gitmeyecekleri anlamına gelmesin bu. Avrupanın çoğu yerinde desen muhtesem bi ırkçılık var. Demem o ki Dünyada taşlar yeniden diziliyor. Ben, hazır taşlar yeniden diziliyorken burda kalıp bişeyleri düzeltmek adına mücadele vermenin daha yararlı olacağını düşünüyorum Atatürk böyle isterdi. Özellikle zekalarını boktan seylere harcamasalar arkadan yetişen nesilden çok ümitliyim ben.
 
Üst