• ADBlock (Reklam Engelleyici) aktif olduğunda sitedeki videoları görüntüleyemezsiniz. Videoları izleyebilmek için reklamengelleyicilerinizi devre dışı bırakmalısınız.

Üniversiteye yeni başlayacaklara tavsiyeler

Katılım
26 Temmuz 2019
Mesajlar
4
Yaş
19
Şehir
Burdur
Merhaba. Gelecek pazartesi günü (16 Eylül) Üniversite'nin ilk günü başlıyor. Malum çoğu kişi üniversitedeki sosyal ortam ve işleyiş hakkında pek fazla bir şey bilmiyor. (Set açma, insanlarla tanışma vs.)

Burada bu ortamı deneyimlemiş verebilecek tavsiyesi olan arkadaşlar tavsiyelerini esirgemezlerse sevinirim.

İyi günler.
 

good sire

Üye
Katılım
8 Temmuz 2019
Mesajlar
122
Şehir
Yalova
bana gore yapilacak tek sey akisina birakmak olacak , firsat geldiginde kullanin ama gozunuzu seveyim kasmayin , ilk gunden set acmaliyim arkadas edinmeliyim bi hafta icinde threesome yapmaliyim gibi beklentileriniz olmasin yane
 

badguy

Üye
Katılım
13 Eylül 2019
Mesajlar
1
Şehir
İstanbul
ilk 2 3 gun insanlarla kaynasmaya bak onlarin senin yanina gelmesini bekleme sen git tanış sana cok yararı olur bu hareketin sonrasını sal kendi gelişiyor zaten illa set falan acicam diyosan okulunda langırt, masa tenisi falan vardir oralarda sansini deneyebilirsin
 
Üst